Beantwoord

MB's delen?

  • 16 April 2019
  • 5 reacties
  • 231 keer bekeken

Hallo,

Ik heb op mijn adres 3 KPN-mobiel abbonnementen. Ik ben 'Compleet'maar kan maar met 1 abonnee MB's delen, het andere abonnement (SIM-only) van mijn dochter zie ik niet terug in de lijst.

Wat doe ik fout? Ik neem aan dat het 3e abonnement automatisch bij de ontvangers in mijn KPN-app wordt gezet of moet ik nog iets anders doen?

Gr, Mark
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 18 April 2019, 15:52

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Mark. Welkom op het KPN Forum. Dat is vreemd. Ik zal voor jou uitzoeken waarom het niet mogelijk is om MB's te delen met je dochter. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, 06-nummer (dochter) en klantnummer(s)?
Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Hallo Vikash,

Ten eerste bedankt voor je snelle reply!

Ik heb mijn profiel inmiddels bijgewerkt, ik hoop snel van je te horen.

Gr, Mark
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het gelijk voor je uitgezocht. Het nummer van jouw dochter was nog niet aangemeld voor de KPN Compleet voordelen. Ik heb het nummer zojuist aangemeld. Vanaf nu kan je MB's delen naar dit mobiele nummer. 🙂
Ik kan nu idd MB's delen, bedankt!

Mvg, Mark
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @Helter Skelter! Mocht je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebben, dan weet je ons te vinden. 🙂

Reageer