Beantwoord

MB's doneren

  • 22 February 2020
  • 11 reacties
  • 399 keer bekeken

Ik wil graag mb's doneren. Terwijl er nog 1800 staan, krijg ik toch het bericht dat er onvoldoende mb's zijn.

Groet

Jan

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 4 March 2020, 09:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @proTipi, welkom op het KPN forum.

Voor de zekerheid, ik begrijp dat je MB's wilt doneren aan een van onze partners? Of bedoel je het delen van MB's met iemand anders van je gezin? Ik ben ook wel benieuwd hoe je het hebt geprobeerd: via MijnKPN op de website of via de MijnKPN app?

Dag Alexa,

De bedoeling is doneren.

Ik heb dat geprobeerd via de app van KPN.

Groet

Jan

Reputatie 7
Badge +19

@proTipi Hoi Jan, dankjewel, dan is dat helemaal helder!

Kan je voor mij je adresgegevens en mobiele nummer toevoegen aan je forumprofiel? En heb je toevallig al geprobeerd of het verschil maakt als je de MijnKPN app opnieuw installeert? Ik hoor het graag van je, ook als je je gegevens hebt ingevuld. Dan kijken we er naar.

Opnieuw installeren helpt niet.

Gegevens zijn toegevoegd.

Groet

Jan

Reputatie 7
Badge +19

@proTipi Hoi Jan, dankjewel voor het invullen van je gegevens! Ik heb wat uitzoekwerk gedaan, en heb gevonden wat de reden is dat het doneren van MB's bij jou niet lukt.

Ik zie dat je een oud-Telfort abonnement hebt, dus dat je pas overgezet bent naar KPN. Voor sommige abonnementen is het niet mogelijk om MB's te delen, en dat blijkt ook te gelden voor oud-Telfort abonnementen. Hierdoor krijg je de foutmelding te zien. Sorry voor de verwarring. Stel dat je in de toekomst verlengt bij KPN, dan krijg je een abonnement met de KPN voorwaarden, en dan is MB's doneren wel mogelijk.

Dank voor je uitgebreide antwoord.

Groet

Jan

Liep hier ook tegenaan. Waarom niet even een kort zinnetje erbij? Iets als Let op: doneren is niet mogelijk voor oud-Telfort klanten. Had mij meerdere pogingen gescheeld.

En verlengen zodat ik val onder een KPN abonnement gaat niet gebeuren, want dan ben ik per maand duurder uit en krijg ik er minder voor terug (bizar eigenlijk)....

Badge

Ik ben ook een oud-Telfort klant, krijg wel elke keer de mogelijkheid om te doneren. Maar loop steeds vast op deze opmerking:

Waarom krijg ik als “onechte” KPN-klant niet dezelfde mogelijkheden als “echte” klanten?

Groeten,

Vincent

Reputatie 7
Badge +19

Hi @vincent1955, dit heeft te maken met de voorwaarden van jouw abonnement. Zo lang je een oud-Telfort abonnement hebt, behoud je de Telfort voorwaarden. Zo gauw je verlengt naar een KPN abonnement, ga je over naar de KPN voorwaarden en wordt het doneren van MB's mogelijk!

Badge

@Alexandra

Jammer dat ik mijn HetNet-Tiscali-Telfort-KPN abonnement jullie goede doelen niet kan steunen. Kan ik  wel Mb's delen waarop ik steeds in MijnKPN-app en in MijnKPN word geattendeerd?

Reputatie 7
Badge +19

@vincent1955 Snap ik! Nee, voor MB's delen geldt hetzelfde: Je kunt MB’s delen met alle KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres, zowel op je mobiel als met een tablet. Dit geldt niet als je een Telfort Mobiel abonnement hebt dat is overgezet naar KPN. Dan profiteer je namelijk nog steeds van de voordelen van Telfort. Je kan op je factuur zien of je een oud Telfort abonnement hebt: er staat 'TFT' bij de naam van je abonnement.