Beantwoord

Mb verdwenen na verlenging abonnement

  • 18 June 2021
  • 4 reacties
  • 95 keer bekeken

Ik Heb sinds  25 maart mijn abonnement van kpn mobiel verlengd , ik had daarvoor een Telfort abb. 
pop mijn oude abonnement stond nog een tegoed van 4500 MB  en die stond er na de verlenging ook nog maar is nu in juni opeens verdwenen 

hoe kan dat ?

icon

Beste antwoord door Anonymous 21 June 2021, 11:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Nieuw abonnement is nieuwe voorwaarde, geen Mb’s meer meenemen naar de volgende maand en bewaarde Mb’s zijn komende vervallen

Reputatie 7
Badge +15

@Terwiel01 Welkom op het forum. 

Wat @Speedmaster zegt zal in dit geval kloppen. Je bent overgegaan naar een KPN abonnement en bij KPN is er geen sprake van het meenemen van MB's. 

Bij de ingang van het nieuwe abonnement zijn daarmee de MB's die bij Telfort waren opgespaard komen te vervallen. 

Hallo @Terwiel01 , in plaats van data meenemen van de afgelopen 2 maanden naar de huidige maand bij TFT kun je bij KPN met huisgenoten onderling data delen.

Hallo @Rutger_ 

Bij de ingang van het nieuwe abonnement zijn daarmee de MB's die bij Telfort waren opgespaard komen te vervallen. 

Een aanvulling op deze reactie is mijns inziens op zijn plaats. Als je van TFT overgaat naar KPN wordt het resterende saldo van de afgelopen 2 maanden op het moment van overstap gewoon meegenomen. Een maand later vervalt het resterende saldo dat nu 3 maanden oud is enzovoort enzovoort, zo is het bij mij en mijn vrouw ook gegaan na de (vrijwillige) overstap van TFT naar KPN.

Zelf ben ik gisteren (20 juni 2021) overgestapt van mobiel TFT naar mobiel KPN en heb naar rato mijn nieuwe data en belminutenvan KPN gekregen en is het geldige restsaldo van TFT meegenomen naar het huidige abo, evenals mijn overgebleven telefoonminuten van TFT.

Daarbij is het zo dat ik eerst de KPN-data en KPN-belminuten op maak en daarna de data- en belbundel van TFT aanspreek totdat deze ook vervallen zijn qua tijd en/of verbruikte data/minuten.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@JanD Bedankt voor de aanvulling! :)