Met nieuw Hussel abonnement goedkoper uit

  • 24 November 2019
  • 4 reacties
  • 70 keer bekeken

Gewoon je Zorgeloos abo blijven behouden en vooral niet gaan Husselen, want Hussel is in alle opzichten een achteruitgang. 

Ik heb zojuist een nieuw abo afgesloten met Hussel en bespaar nu zelfs een paar euro in vergelijking tot mijn Zorgeloos abo terwijl ik hetzelfde in mijn bundel behoud. Dus Hussel hoeft zeker geen achteruitgang te zijn ;)

*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.


4 reacties

Reputatie 7

Gewoon je Zorgeloos abo blijven behouden en vooral niet gaan Husselen, want Hussel is in alle opzichten een achteruitgang. 

Ik heb zojuist een nieuw abo afgesloten met Hussel en bespaar nu zelfs een paar euro in vergelijking tot mijn Zorgeloos abo terwijl ik hetzelfde in mijn bundel behoud. Dus Hussel hoeft zeker geen achteruitgang te zijn ;)

Dan ben ik wel benieuwd welk Zorgeloos abonnement je had, of je KPN Compleet was en welk Hussel abonnement je nu hebt.

Gewoon je Zorgeloos abo blijven behouden en vooral niet gaan Husselen, want Hussel is in alle opzichten een achteruitgang. 

Ik heb zojuist een nieuw abo afgesloten met Hussel en bespaar nu zelfs een paar euro in vergelijking tot mijn Zorgeloos abo terwijl ik hetzelfde in mijn bundel behoud. Dus Hussel hoeft zeker geen achteruitgang te zijn ;)

Dan ben ik wel benieuwd welk Zorgeloos abonnement je had, of je KPN Compleet was en welk Hussel abonnement je nu hebt.

Ik had Zorgeloos Standaard met 10GB wat nog werd verdubbeld. Ik heb nu een Hussel abo aangeschaft met 20GB en daar bespaar ik 3 euro mee. Heb wel KPN compleet maar dat had ik bij mijn vorige abo al dus daar kreeg ik ook korting op. 

Reputatie 7

Ik had Zorgeloos Standaard met 10GB wat nog werd verdubbeld. Ik heb nu een Hussel abo aangeschaft met 20GB en daar bespaar ik 3 euro mee. Heb wel KPN compleet maar dat had ik bij mijn vorige abo al dus daar kreeg ik ook korting op. 

Vreemd want het oude 10GB Zorgeloos Standaard abonnement kostte volgens mij incl. KPN Compleet korting €20,-.

Het overeenkomstige 10GB KPN Hussel abonnement kost €22,50 incl. €5,- Husselvoordeel.

Voor 10GB ben je dus al €2,50 per maand duurder uit.

Reputatie 7
Badge +17

@Baabbs  Welkom op ons Forum, ik zie dat je topic is afgesplitst van een ander topic.

Fijn dat een KPN Hussel abonnement financieel voordeliger is voor jou! Dat is altijd mooi meegenomen. 
Mocht je in te toekomst nog vragen of opmerkingen hebben over wat dan ook. Dan ben je van harte welkom op ons Forum. 

Fijne avond! 
 

Reageer