Beantwoord

Mijn bestelling status

  • 30 March 2020
  • 2 reacties
  • 63 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb gisteren een nieuwe telefoon besteld, maar de status wordt niet zichtbaar. Persoonlijke omgeving is niet beschikbaar staat er..

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 1 April 2020, 16:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @status bestelling welkom op het forum!
Doorgaans kan het 24 uur duren voor je order inzichtelijk is. Deze zijn inmiddels al voorbij natuurlijk. Is het nog gelukt je order in te zien? Als dat nog niet het geval is kijk ik graag even met je mee!

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer/ordernummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!