Beantwoord

Mijn factuur klopt niet, ik moet extra betalen

  • 11 October 2021
  • 2 reacties
  • 320 keer bekeken

Goedemorgen,

ik heb een vacature  gekregen die niet klopt er staat dat ik (Extra)34,93 moet betalen. 
ik vind het heel raar dat ik de vacature moet betalen.

ik hoop dat ik zo snel wordt geholpen 

met vriendelijke groet,

Rumeysa 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 12 October 2021, 13:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @Rumeysa1234, welkom op het forum. Als er extra kosten op de factuur staan, hoort er ook bij te staan waarvoor die kosten zijn. Zie je daar geen toelichting staan? Als je daar niets ziet kan ik er ook een blik voor je op werpen, maar ik heb geen gegevens van je. Je kunt je forumprofiel volledig invullen, met aanvullend bij 'Persoonlijke opmerkingen’ de laatste 3 cijfers van je IBAN. Daarna kan je hieronder een seintje geven dat je het hebt gedaan.

Reputatie 7

Ik heb geen reactie meer van je gezien @Rumeysa1234, op je profiel zie ik ook nog geen gegevens staan. Als ik nog met je mee kan kijken, of als we iets anders voor je kunnen doen, weet je ons te vinden.