Beantwoord

Mijn MB's zijn haast op: hoe krijg ik contact met KPN

  • 14 June 2021
  • 10 reacties
  • 106 keer bekeken

Mijnheer, zie tel 06***  Ik zag tot mijn verbazing dat ik haast geen mb meer heb dat alles schriftelijk moet bij kpn doe ik dit maar zo  telefoonwinkel  weten ze niks in Gouda service  nul , nul. Ik zou het liefst rechtsstreeks met kpn willen bellen graag u nummer.

Sta mijn telefoon niet goed ingesteld?  ik dacht dat ik vrij bellen had en  vrij mb internetten  dus niet.   als het op is  k moet ik dan bijkopen  waardeloos.

Graag met spoed even bericht.

met vr gr F de Bruijn

 

Admin: 06-nummer verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 June 2021, 17:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

 Ik zou het liefst rechtsstreeks met kpn willen bellen graag u nummer.

 

Hallo @Fde Bruijn ,

KPN is gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

Doordeweeks bereikbaar tussen 8.00 en 20.00.

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Fde Bruijn, welkom! Ik zie dat je Noordzee zijn advies ter harte hebt genomen en telefonisch contact hebt gehad. Is alles inmiddels duidelijk geworden wat betreft je mobiele internet? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 

Even nog een vraag als me MB op zijn ,kan ik dan nog wel interrnetten via de mobiel? zonder dat ik MB koopt

graag even bericht  met vr gr Fde Bruijn

Reputatie 7
Badge +30

Je betaalt nooit voor MB’s buiten je abonnement in Nederland en de EU. Wel wordt de maximale snelheid voor de rest van de maand verlaagd naar 64 Kbit/s down- en 32 Kbit/s upload. Je ontvangt een sms-bericht als je 50%, 75% en 100% van je MB’s verbruikt hebt. 

 

Aldus onze website :-). Je kunt je bundel ook maandelijks verhogen en verlagen via MijnKPN. En je kunt MB's delen met elkaar. Dat kan ook via (de) MijnKPN (app).

bedankt voor  u bericht

 

met vr gr F de Bruijn

Beste maricia,

Toch kom ik er nog even op terug. Ik kreeg nu bericht v dat ik 75% mb gebruikt heb. Terwijl ik de mobiel alleen thuis gebruikt.  Dus wiffi heb ik aan staan .Hoe kan dat   dank.

Graag even bericht.

 

met vr gr F de Bruijn nooit gehad

Het kan zijn dat onder Gegevensverbruik (Android telefoon) Mobiele gegevens aan staat. Dan kan een app toch via 4G verbinding maken. Of voor updates.
En zeker als daar “Apps alleen met mobiele gegevens” aan staat kun je wifi aan hebben tot je een ons weegt.

  • android telefoon staat niet aan apps, gebruiken mobiel sta wel aan .  wat kan ik nu aan en uitzetten ik ben niet technisch . war moet ik dan heen op de telefoon mobiel he een samson  40 graag nog even bericht.                                                                                                  

 

Bij mijn A40 staat Mobiele gegevens aan.

En “Apps alleen met mobiele gegevens” staat uit.

Reputatie 7
Badge +30

Ben je voldoende geholpen, @Fde Bruijn?