Beantwoord

Mobiel bellen, degene die ik bel zit naast mij maar telefoon gaat niet over

  • 20 May 2020
  • 6 reacties
  • 106 keer bekeken

Ik heb een familielid in Duitsland. Zij kan mijn mobielenummer niet bellen en ik kan haar mobile ook niet bellen vanaf mijn toestel. Ik kan haar wel bellen met een andere toestel en telefoonnummer. 

Wij hebben naast elkaar gezeten toen wij dit geprobeerd hebben. Haar telefoon gaat niet over en gelijk naar voicemail. Als zij mij ook probeert te bellen gebeurt het ook. Wij hebben elkaar niet geblokeert. gechect op beide toestellen. Wat zou een mogelijke oorzaak kunnen zijn?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 28 May 2020, 10:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Maurice, welkom op het forum. 

Dit is voor mij nu ook een raadsel. Ik begrijp dus dat jullie allebei op dat moment bereik hebben, alleen elkaar bereiken lukt dus niet. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag je eigen nummer vermelden en ook het nummer waarmee je niet kunt verbinden. Dan ga ik op onderzoek uit.

Goedemorgen Alex,

 

Gedaan. Bedankt voor het uitzoeken.

 

mvg,

 

Maurice

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, ik heb een paar technische mensen aangesproken en wacht een reactie af. Zodra ik iets hoor laat ik het hier weten. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +24

En ik heb al een reactie. Uit luiheid plak ik het simpelweg hier, inclusief de leuke humor van mijn collega. :smile:

Ik hoor graag van je. 

 

 

 

Dus zal het bij haar provider O2 in Duitsland uitgezocht moeten worden.

Reputatie 7
Badge +24

Dat hangt er dus af van wat jij precies te horen krijgt. Krijg je dan ook dat muziekje te horen? Dan ligt dit inderdaad aan zijn provider, zeker omdat het met meerdere Nederlandse netwerken is getest.