Beantwoord

Mobiel internet verbruik zorgeloos standaard

  • 3 April 2019
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

Wij hebben een KPN Compleet abonnement. Mijn man heeft een zorgeloos standaard abonnement. Ik zie echter dat hij niet de beloofde 20 GB heeft op zijn abonnement. Volgens eerdere correspondentie zou dat zichtbaar moeten zijn op de factuur, maar daar staat ook 10 GB. Ook krijgt hij meerdere keren een sms gedurende de maand dat hij 75% of zelfs 100% van zijn tegoed heeft gebruikt, terwijl hij dit volgens de factuur niet heeft gebruikt,
.
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Sandry 64 5 April 2019, 16:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Sandry, welkom hier.

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? In dit geval de gegevens van je man. 😉
Hoi Alex, ik heb de gegevens van mijn man toegevoegd. Alleen kon ik nergens zijn telefoonnummer invullen. Hopelijk kun je dat op basis van zijn gegevens terugvinden.
Vriendelijke groet,
Sandry Melis
Reputatie 7
Badge +24
Top, nummer eindigend op 465 neem ik aan? Dat nummer heb ik nu ook aangemeld voor de voordelen, binnen 24 uur zal dit worden verwerkt. 🙂
Dank je Alex! Het is inderdaad dat nummer.
vriendelijke groet,
Sandry Melis