Beantwoord

Mobielnummer wijzigen in contract

  • 12 February 2020
  • 3 reacties
  • 108 keer bekeken

Ik heb een telefoon met 2 nummers. Ik heb er 1 van laten vervallen, omdat ik mijn werknummer niet meer wil gebruiken.

Op het contract.staat.juist.het werknummer en dat.wil ik wijzigen, maar ik weet niet hoe???

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 18 February 2020, 19:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Babske, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Hoe heb je dit nummer laten vervallen? Als het nummer nog op je factuur staat betekent dit dat het nummer nog actief is. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Zou je onder 'Persoonlijke opmerkingen’ willen vermelden om welke nummers het gaat en welk nummer je wilt behouden?

Hoi Alex

Ik heb de simkaart met het nummer *******392 eruit gehaald en aan mijn opvolger gegeven, zodat hij dit nummer kan gebruiken voor het werk.

Ik heb nog een simkaart in.mijn telefoon zitten met het nr ********069.

 

Groetjes Annette 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Ik zie echter niet dat beide nummers nog actief zijn. Het nummer eindigend op 392 staat op je eigen naam en is gekoppeld aan een contract tot 30 december 2020. Het lijkt mij niet slim om de simkaart zomaar door te geven, jij bent namelijk nog verantwoordelijk voor dit contract en ook de administratie en betaling van de facturen. Opzeggen is wel mogelijk, maar dan worden de resterende maanden in rekening gebracht. 

Verbeter me vooral mocht ik verkeerd kijken hier.Â