Beantwoord

Moet ik aansluitkosten betalen?

  • 10 December 2019
  • 5 reacties
  • 46 keer bekeken

Ook hierbij mijn vraag, ik heb al een aantal jaren een Sim only abo van KPN en heb gekeken naar een abo met nwe. telefoon van KPN, wordt hiervoor dan ook weer aansluitkosten     gerekend ? Verder heb ik KPN compleet . Groet P. 

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 12 December 2019, 18:33

Bekijk origineel

5 reacties

Maak je hierbij wel gebruik van de verleng mogelijkheid? Dan zouden er geen aansluitkosten moeten komen. Enkel bij compleet nieuwe nummers.

 

Terzijde

Ik snap dat er handelingen nodig zijn om een actieve verbinding te realiseren, toch blijft ik het ook raar vinden dat je nog weer extra moet betalen om ergens klant te worden. Zeker als je al meerdere producten afneemt is het soms verbazingwekkend.

Ik heb bij verlengen gekeken ook maar er worden nog steeds aansluitkosten vermeld. P. 

 

Ik heb bij verlengen gekeken ook maar er worden nog steeds aansluitkosten vermeld. P. 

Mischien is het mogelijk om een screenshot te plaatsen?

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Pietpetit en welkom op het forum! Als het gaat om het afsluiten van een nieuw abonnement naast het Sim Only abonnement wat je nu van ons hebt, dan worden er wel aansluitkosten in rekening gebracht omdat het dan om een nieuw abonnement gaat. Bij het verlengen van je huidige Sim Only naar een abonnement met toestel worden geen aansluitkosten in rekening gebracht, volg hiervoor deze pagina. Mocht je wel aansluitkosten te zien krijgen, wil je dan inderdaad een screenshot plaatsen van wat je te zien krijgt? Ik hoor het graag! 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad, dus ik hoop dat het gelukt is. Zo niet, dan hoor ik graag weer van je! 

Reageer