Beantwoord

Multisim nog steeds niet bij KPN

  • 8 August 2019
  • 11 reacties
  • 754 keer bekeken

Hoopte eigenlijk dat KPN inmiddels al een multisim leverde....maar kan dit nergens vinden.

Dan moet ik toch maar mijn 2 abbo's opzeggen en bij Vodafone 2 nieuwe abbo's nemen, zij leveren die multisim wel.
icon

Beste antwoord door Anonymous 9 August 2019, 19:19

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Hoeveel sim kaartjes heb je nodig per telefoonnummer?
Bij Vodafone kan je een duo sim afnemen, maar dat kan bij KPN ook.
Daarnaast heeft Vodafone een Multi data sim waarmee de databundel op meerdere apparaten gebruikt kan worden.
2 kaarten, een normale (bellen/data) en een data.
Dat heet toch multisim?

Ben al vanaf het begin bij KPN maar denk er nu over om over te stappen naar vodafone.
Reputatie 7
Dan kan je een duo sim bestellen bij KPN en heb je op beide apparaten zowel bellen als data.
Het is wel zo dat er maar één toestel tegelijkertijd gebruikt kan worden.
Dat is dan meteen ook het verschil met multisim die beperking zal niet wenselijk zijn.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Nitta Het verschil tussen een multisim en de duo-sim wordt al perfect door Wjb uitgelegd. De multisim, zoals de rode concullega 'm aanbiedt, hebben wij niet. Met die variant kun je data verbruiken op meerdere apparaten vanuit hetzelfde abonnement. Wat wij wel hebben is inderdaad die duo-simkaart, waarmee je twee simkaarten voor hetzelfde nummer krijgt. Je kunt ze echter niet tegelijkertijd gebruiken. Wellicht is dit toch een goede optie voor je?
Beste Bart,

Ik heb die data simkaart in mijn auto nodig.
Met een duo sim kan ik dan niet gebeld worden.

Bbedankt voor je info
Is de data sim die KPN aanbied dan geen idee?

https://mobielshop.kpn.com/mobiel/mobiel-internet/basis/1-jaar

Zover ik goed op de hoogte ben valt deze ook onder het data delen.
Kan of wil je de functie van die sim noemen.
Reputatie 7
Badge +20
Dat is een slimme @Galdor68 en je kunt inderdaad MB's delen als je aan de voorwaarden van Compleet voldoet. Het is uiteraard wel zo dat deze optie dus losstaat van je andere regulier simkaart: als je deze optie neemt heb je een extra abonnement.
Het zal inderdaad niet uit een bundel gaan maar zo als ik het doel lees het beste alternatief binnen de KPN producten als voor de auto enkel data nodig is mag er officieel geen 06 sim in.
Gaaf, ik ben er uit.

ik neem een data sim van 5 euro (500MB) en zet daar elke maand 10GB met verdelen bij.

Bedankt voor het mee denken.
Reputatie 7
Badge +20
Dat is een mooie keuze, @Nitta Heb je hulp nodig bij de bestelling of is het al gelukt?

Reageer