Beantwoord

Na migratie vanaf Telfort ook bij KPN MB's meenemen?

  • 26 January 2020
  • 20 reacties
  • 5433 keer bekeken

De overstap naar KPN is geen keuze en 1 van de redenen dat ik bij Telfort bleef was om het meenemen van de overgebleven mbs dus wat is KPN van plan om te doen voor de voormalige telfort klanten? 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 26 January 2020, 19:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

20 reacties

De overstap naar KPN is geen keuze en 1 van de redenen dat ik bij Telfort bleef was om het meenemen van de overgebleven mbs dus wat is KPN van plan om te doen voor de voormalige telfort klanten? 

Je hebt als het goed is een email gekregen met de situatie die van toepassing is. 

Wat KPN doet is ons een in mijn ogen prima tegenhanger geven voor dezelfde prijs en dezelfde bundels soms zelfs beter. En het belangrijkste dubbele data en Mb' s meenemen. Ik had zelf liever gezien dat we nog echt Telfort waren maar ik ben benieuwd wat wil je dat er nog meer gedaan wordt? 

 

Dat tankstation is wel mooi ik betaal bij exact hetzelfde merk tankstation in een naburig dorp aanzienlijk minder en langs de snelweg weer veel meer per liter.

Voor mij hetzelfde verhaal. Wil graag huidige Telfort  verlengen. Voor mij erg gunstig om mee te nemen. Sommige maanden heb ik meer nodig en kan ik de gespaarde MB s opmaken. 

We hebben idd geen keus , Telfort wordt KPN. 

De overstap naar KPN is geen keuze en 1 van de redenen dat ik bij Telfort bleef was om het meenemen van de overgebleven mbs dus wat is KPN van plan om te doen voor de voormalige telfort klanten? 

Je hebt als het goed is een email gekregen met de situatie die van toepassing is. 

Wat KPN doet is ons een in mijn ogen prima tegenhanger geven voor dezelfde prijs en dezelfde bundels soms zelfs beter. En het belangrijkste dubbele data en Mb' s meenemen. Ik had zelf liever gezien dat we nog echt Telfort waren maar ik ben benieuwd wat wil je dat er nog meer gedaan wordt? 

 

Dat tankstation is wel mooi ik betaal bij exact hetzelfde merk tankstation in een naburig dorp aanzienlijk minder en langs de snelweg weer veel meer per liter.

Mijn MBs waar Ik al voor betaald heb en dus recht op heb om te bewaren tot ik ze wel nodig heb... Dit is in feite mijn eigendom die niet zomaar weggegooid mag worden. Wat bij Telfort een recht was die me nu wordt ontnomen door een overname waar ik geen zeggenschap over heb. Dubbele mbs etc waren al een feit bij Telfort dus niks nieuws past totaal bij de marketingstrategie van mobiele tv providers. 

Dat is onzin we houden het meenemen van de bundels. Merk ik op 1 februari dat het niet zo is ben ik vermoedelijk vrij snel weg. Dit staat notabene in alle communicatie vermeld.

Daarnaast belt u nog altijd vanaf 10 minuten gratis en kunt u nog steeds iedere maand uw MB’s en minuten meenemen. Natuurlijk blijven uw MB’s, minuten en sms’jes gewoon geldig. 

Ik moet hier wel bij opmerken abonnementen na maart 2018 kennen geen lang bellen meer.

 

Het meenemen was bij Telfort niet zo zeer een 'recht' dit was het selling point. Ook bij Telfort vervielen de bundels enkel later dan bij alle anderen. Dit werdt aangeprezen onder het mom dat we veel ongebruikt tegoed weggooien. De reden naast de prijs om voor Telfort te kiezen. 

 

@ReMeBo voor sim only hebben we tot en met afgelopen vrijdag de kans gehad om te verlengen wie dat niet gedaan heeft, helaas te lang gewacht.

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Sousou76 en @ReMeBo, welkom! Ik heb even een eigen topic voor jullie aangemaakt. Het andere topic ging namelijk over nummerbehoud van Telfort naar KPN vóór de migratie. Jullie willen weten of je je MB's mee mag nemen naar de volgende maand, nu je ‘gedwongen’ over bent naar KPN. Zoals @Galdor68 aangeeft, mag dit inderdaad! Pas als je gaat verlengen naar een Hussel abonnement, komt dit voordeel te vervallen. 

Ik begrijp dat mijn huidige ( Telfort ) abonnement geldig blijft tot einddatum ( voor mij 05-2020. ) en dat de opgespaarde MB,s dan vervallen. 

Daarna dus verder winkelen bij Kon of ergens anders. 

@ Gandor68.  Ik begrijp even de reactie niet …. voor vrijdag verlengen ?  Anders ? 

Ik begrijp dat je jou huidig Telfort abonnement wou verlengen? Tot en met 24-1 was dit mogelijk.

Jou huidig abonnement blijft ook na 5-2020 gelden. Je contract eindigd je abonnement loopt ongewijzigd door. Er komt niks te vervallen zolang je niet verlengd. 

Na Mei ben je contract vrij bevalt het abonnement dan is mijn advies niks doen. Past een andere aanbieder of een KPN pakket beter bij je situatie op dat moment kan je overstappen of verlengen op dat moment krijg je te maken met andere voorwaarden en of voordelen.

@Galdor68 Dank voor je reactie en uitleg ! 

Ga me voorbereiden 😜. 

Wanneer worden de mb ,s en belminuten bijgewerkt op de app ? Blijven maar op nul staan ! 

De resterende dagen? Die staat inderdaad al even op nul. Staat bij jou het verbruik ook op nul dat kan natuurlijk als je niks verbruikt.

Nee dat niet , staat genoeg op. Maar heeft na overzetting wel afgeteld naar nul , maar nu blijft het op nul staan. Normaal zie je hoeveel dagen je nog hebt tot volgende hoeveelheid 

Nee dat niet , staat genoeg op. Maar heeft na overzetting wel afgeteld naar nul , maar nu blijft het op nul staan. Normaal zie je hoeveel dagen je nog hebt tot volgende hoeveelheid 

Puur de resterende dagen gewoon negeren doe ik wel, ik weet dat ik er nog 11 of 12 heb tot de 14e. Zodra de nieuwe bundel actief is krijg je als vanouds een berichtje. Die teller wordt zover ik weet aangewerkt.

Oké. Wacht even af tot volgende maand !

ik heb hetzelfde

waarom kan ik mn data niet meer meenemen na  gedwongen naar KPN!

een kennis behoudt dit wel maar ik niet.

hoe kan dit???

@yannah Als je verlengt raak je dat allemaal kwijt en gelden nieuwe voorwaarden, dus als dat op je van toepassing is klopt het, heb je niet verlengt zou het hetzelfde moeten blijven en je data mee kunnen nemen, dan zou een.moderator er even naar moeten kijken wat er mis gaat.

Vul dan je profiel even in met de relevante gegevens zodat ze het na kunnen kijken.

@Doornekamp33  bedankt voor je antwoord, maar waar moet ik dan mn profiel opgeven???

@yannah Op je naam klikken en dan mijn profiel, alles waarnprive in staat kunnen alleen medewerkers van KPN inzien.

Reputatie 7

Dank je voor het invullen van je profiel @yannah. Jouw abonnement is zo te zien nog het Telfort (TFT) abonnement zoals het was bij Telfort, dat betekent dat je ongebruikte MB's mee kunt nemen naar de volgende maand. Als MB's zijn gebruikt kunnen ze niet meer meegenomen worden. Ik zie geen bundels van de voorgaande maanden staan, kan het zijn dat de bundels van die maanden zijn opgebruikt?

Hallo ik heb mobiel abonnement bij kpn

kan ik mijn MB ook mee nemen naar de volgende maand !!

Reputatie 7

Hallo ik heb mobiel abonnement bij kpn

kan ik mijn MB ook mee nemen naar de volgende maand !!

Nee, dat gaat niet.