Beste antwoord door Jasper van KPN
Bekijk origineelNiet meer compleet
Vandaag hebben wij bevestiging gekregen dat mobiele abonnement is stopgezet en ook onze plus pakket is stopgezet. Wij hebben nog steeds KPN abonnement op interactieve TV, internet en huis telefoon, zijn we dan niet meer compleet?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Nee, dan ben je niet meer KPN Compleet.
Van de website :
KPN Compleet
Heb je KPN voor thuis en een KPN Mobiel abonnement? Of heb je meerdere KPN Mobiel abonnementen? Dan kun je profiteren van de voordelen van KPN Compleet.
Van de website :
KPN Compleet
Heb je KPN voor thuis en een KPN Mobiel abonnement? Of heb je meerdere KPN Mobiel abonnementen? Dan kun je profiteren van de voordelen van KPN Compleet.
Hallo
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.