Beantwoord

Nieuw mobiel nummer?

  • 10 januari 2019
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Anderen kunnen mij niet bereiken. Bij controle blijk ik een ander mobiel nummer te hebben gekregen. Hoe kan dit ?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Bart_ 11 januari 2019, 14:38

Hallo @Honey Dat is wel heel vreemd en ik heb daar op dit moment geen verklaring voor. Ik kijk graag met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Uiteraard wil ik ook graag je mobiele nummer weten en het tweede nummer, Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Honey Dat is wel heel vreemd en ik heb daar op dit moment geen verklaring voor. Ik kijk graag met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Uiteraard wil ik ook graag je mobiele nummer weten en het tweede nummer, Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +18
Hallo! Ik zie dat ik geen reactie van je heb gekregen. Ik ga er graag vanuit dat alles nu duidelijk is. Als je toch nog hulp nodig hebt lees ik het natuurlijk graag.

Reageer