Beantwoord

Nieuwe sim doet het niet na overstap

  • 10 May 2021
  • 6 reacties
  • 29 keer bekeken

Beste KPN vandaag tussen 11-16 zou mijn telefoon worden overgezet naar kpn. Ik ben alleen sinds 11 uur al niet meer te bereiken en zegt mijn Sim kaart geen service te hebben. Wat kan ik het beste doen?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 10 May 2021, 20:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @BIBID, welkom op ons forum.
Ik kijk graag even met je mee! Werkt het op zowel je nieuwe als oude simkaart niet?

Heb je toestel al herstart? 
Anders kijken we graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Je kunt hierover ook met ons chatten op www.kpn.com/service of bellen (met een ander toestel) op 0800-0402

Hi Thomas.

heb alles al geprobeerd aan uit. Simkaart eruit en schoongemaakt. 
heb mijn profiel aangevuld ben erg benieuwd wat je ziet. 

Hi Thomas ben je er al uit? Ik kan niet via de link met jullie chatten helaas

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @BIBID, ik zie dat je nummer om 11:00 vanochtend succesvol overgezet is naar ons toe. Ik zie eigenlijk ook alles goed staan verder.
Ik zie dat je bij je nieuwe abonnement een E-sim gebruikt in plaats van een fysieke simkaart.
Heb je die ook ingesteld?

Meer informatie over E-sim kun je in het onderstaande topic vinden:

De instructies hiervoor heb je ook per mail ontvangen en kun je ook terugvinden in je Mijnbestelling
Als dat niet lukt of niet werkt wil ik je aanraden ZSM een nieuwe (fysieke) simkaart aan te vragen, dit kun je doen via de website of in de KPN Winkel

En hoe kan je je e Sim activeren als je geen sms code kan ontvangen?

Reputatie 7
Badge +20

Nu het nummer overgezet is kan dat helaas niet meer omdat je nu geen sms berichten kan ontvangen. Dit kon alleen toen je nummer nog actief was bij de vorige provider.
Op dit moment is een nieuwe fysieke simkaart de enige optie. Als je toch E-sim wilt gebruiken kun je die daarna ook weer activeren.