Beantwoord

nieuwe simkaart

  • 25 November 2019
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

ik heb een maand geleden een nieuwe telefoon gekocht bij jullie met abonnement en nu gaat mijn nieuwe abonnement in maar hij doet het niet ik kan niet bellen en ik heb geen mobile data.

ik kan op de kpn app ook mijn toestel niet koppelen als ik mijn telefoon nummer intyp

mvg Puk Nijssen

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 25 November 2019, 11:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi Puk, welkom. Als ik het goed begrijp gaat per vandaag jouw abonnement in bij ons? Dat zal dan waarschijnlijk in de loop van de dag zijn. Werkt de oude simkaart nog wel?

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat alles in orde is! Mocht dat niet zo zijn, weet je ons te vinden :-).