Beantwoord

nieuwe simkaart kwijt

  • 3 April 2020
  • 7 reacties
  • 65 keer bekeken

Badge

Hallo,

Vandaag kon ik gebruik maken van mijn nieuwe simkaart met nummer behoud. Maar nu ben ik het simkaartje kwijt en kan ik dus niet meer bellen of gebeld worden. Hoe kan ik een nieuwe aanvragen?

 

Mvg groet

Kira

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 3 April 2020, 19:30

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @KiraJ 

Dat kun je eenvoudig via de website aanvragen : https://www.kpn.com/service/mobiel/simkaart/aanvragen.htm

Badge

Ik krijg dan een melding dat ik geen nieuwe kan aanvragen

Reputatie 7
Badge +28

OK, dat schiet niet op. In dat geval zou ik even bellen (met een andere telefoon) met 0800-0402. Daar kun je het dan ook snel regelen.

 

Reputatie 7
Badge +20

Dag @KiraJ Heb je al contact met de klantenservice gehad? Uiteraard kunnen wij ook met je meekijken hier. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Badge

Als het goed is heb ik nu mijn gegevens er in staan.

Ik had vandaag wel naar de klantenservice gebeld maar vanwege het lenen van iemands mobiel kon ik de wachttijd niet afwachten.

Hoi @KiraJ . Ik heb een nieuwe SIM kaart opgestuurd. Die valt eerdaags in de bus. Uiteraard hoop ik dat ‘ie morgen al door de bus valt maar het kan ook begin volgende week zijn!

Badge

Oh super heel erg bedankt voor de snelle hulp!

Ik laat het weten als ik hem binnen heb.

Nogmaals bedankt.

Reageer