Beantwoord

Nieuwe simkaart niet geregistreerd?

  • 9 maart 2019
  • 5 reacties
  • 1215 keer bekeken

Vanmiddag nieuwe telefoon en simkaart gehaald in de winkel. Ging deze thuis installeren, alleen hij geeft bij mijn simkaart aan dat deze niet is geregistreerd. We hadden vanmiddag naar kpn gebeld en ze zeiden dat dat wel zo was en dat ik moest wachten. Maar ben nu al een tijdje verder en doet nog steeds niks. Ik heb ook alles al geprobeerd, maar niks werkt..
icon

Beste antwoord door Susan_ 10 maart 2019, 10:03

Goedemorgen @Saskia1996, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht! Wat lastig dat jouw simkaart blijkbaar nog niet geactiveerd is. Ik kijk graag met je mee hierin, wat ik begrijp heel goed dat je snel weer bereikbaar wil zijn! Hiervoor heb ik wel enkele gegevens nodig, zoals het 06-nummer. Wil je deze nog even toevoegen aan jouw Forum profiel? Samen met het simkaartnummer als dat kan, dit kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen. Het is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi @Saskia1996
Probeer deze link eens om de simkaart te activeren:
Sim-kaart activeren
Staat bij dat de combinatie niet klopt
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen @Saskia1996, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht! Wat lastig dat jouw simkaart blijkbaar nog niet geactiveerd is. Ik kijk graag met je mee hierin, wat ik begrijp heel goed dat je snel weer bereikbaar wil zijn! Hiervoor heb ik wel enkele gegevens nodig, zoals het 06-nummer. Wil je deze nog even toevoegen aan jouw Forum profiel? Samen met het simkaartnummer als dat kan, dit kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen. Het is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.
Reputatie 7
Badge +20
@Saskia1996, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of het probleem met jouw simkaart nog steeds speelt?
Het is al opgelost via de klantenservice van kpn.

Reageer