Beantwoord

Nog niet verlengen, wat gebeurt er met abonnement nadat de toestelkosten er af gaan

  • 14 October 2019
  • 3 reacties
  • 1965 keer bekeken

ik kan mijn abonnement verlengen,alleen wacht ik op de nieuwe s11 volgend jr.
nu hoorde ik van kpn dat na 1 dec mij toestel kosten er af gaan.

blijft mijn abbonnement wel t zelfde.de voordelen en dubbele mb,s?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid en topic verplaatst naar juiste categorie

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 16 October 2019, 15:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @poohbeer , als je niet verlengt blijft alles bij het oude, behalve dat je toestel binnen de vaste contractperiode nu afbetaald is en je vanaf december alleen voor het abo betaalt en niet meer voor de telefoon.

 

Reputatie 7
Badge +24

Als het nieuwe hussel abo voor u niet interessant is, zou je gewoon ergens anders een toestel kunnen kopen. Je simkaart steek je dan gewoon over en je gaat vrolijk door met uw huidige abo. De nieuwe hussel abo's hebben namelijk geen dubbele mb's. 

Reputatie 7

Hoi @poohbeer, welkom op het forum. Leuk dat je al kunt verlengen, ik kan me voorstellen dat je daarmee nog even wilt wachten tot het toestel wat je wilt er is. Als de toestelkosten uit het abonnement gaan, na het aflopen van de 2 jaar van het contract, blijft de rest van het abonnement gewoon gelijk. Er veranderd ook niets aan de verdubbeling die je nu via KPN Compleet hebt, die blijft ook actief :)

Als je gaat verlengen zal je zoals Nick aangeeft inderdaad onder de Hussel voorwaarden vallen. In dit topic kan je daar alles over lezen.