Hoi, mijn abbonement loopt in september af. Ik krijg een telefoon van de zaak (ook kpn) en wil mijn huidige opzeggen. Hoe doe ik dat? En is t mogelijk om mijn oude nummer te behouden? Ik heb de nieuwe telefoon en simkaart al in ontvangst genomen en deze is al geactiveerd. Gr marcel
Ja, ik heb de nieuwe abbonement al. Opzich geen ramp als ik een nieuw nummer heb maar was wel makkelijk geweest natuurlijk.
Maar dat betekent dus dat ik mijn huidige abbo op moet zeggen. Hoe voorkom ik dat mijn oude abbo niet doorloopt na september? Moet ik dit schriftelijk beeindigen of kan dat via de site of telefonisch?
Ik heb 2 x m'n antwoord gewijzigd omdat niet duidelijk was of je het nieuwe abo al hebt en nu blijkt dus van wel.
Nummerbehoud kan bij dezelfde provider alleen i.c.m. verlengen.
Ga je naar een andere provider (niet van toepassing) dan kan dat v.a. 120 dagen voor einddatum geregeld worden. Bij de nieuwe gaat het abo dan lopen per einddatum oude (die dan vanzelf stopt).
Helaas verlies je je huidige nummer. Maar je hebt een overloopperiode om iedereen je nieuwe nummer te geven.
Huidig opzeggen:
Je huidige abonnement zeg je 1 maand tot 120 dagen voor de einddatum op i.v.m. de maand opzegtermijn. Het stopt dan per de datum in september. Dus als dat X september is dan voor X augustus opzeggen.
Hoi @Marcel21121985, Welkom op het forum. Peter heeft je al wat input gegeven, maar dit werkt niet in alle gevallen zo. Zodra je abonnement verlengbaar is, is het mogelijk om het middels een contractovername om te zetten naar de bedrijfsnaam en naar een zakelijk abonnement. Met de contractovername registreren we de bedrijfsgegevens en verlengen we direct het abonnement als een Zakelijk Mobiel contract. De verwerking hiervan duurt gemiddeld 2 - 3 weken. In deze periode kun je natuurlijk je abonnement blijven gebruiken zoals je gewend bent. In de meeste gevallen regelt de werkgever dit voor werknemer, maar het kan ook geregeld worden d.m.v. het formulier op deze pagina. Als je er nog vragen over hebt, laat het vooral weten 🙂
Overigens is het nummer 0105 al een tijdje niet meer geldig. @PeterG had denk ik de slaap nog niet uit en is hard aan vakantie toe😤😋
Je kunt voor alle diensten 0800 0402 gebruiken.
En jij hebt vakantie nodig, en jij hebt vakantie nodig, iedereen vakantie!
Maar nu even zonder gekheid! Er zijn ook mogelijkheden rondom het overnemen van een lopend contract naar zakelijk. Bij een contractovername van Mobiele diensten neemt de nieuwe contractant de resterende contractduur van de huidige contractant over. Goed om dit nog eens bespreekbaar te maken met de afdeling zakelijk zelf via 0800-0403 of op ons zakelijk forum.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.