Beantwoord

Nummerweergave op mobiel werkt niet na omzetting Telfort sim naar KPN

  • 23 July 2021
  • 9 reacties
  • 186 keer bekeken

Reputatie 1

Hoi,

 

Mijn nummerweergave doet het niet meer nadat KPN mijn Telfort Sim heeft omgezet. Ik heb werkelijk alles geprobeerd en ook mijn nummer ID bij mijn Android instellingen staat gewoon aan. Toch doet hij het niet. Ook gebeld met de klantenservice van KPN maar die geven aan dat ook bij hun alles in het systeem goed staat. Toch lees ik op sommige plekken dat ik niet de enige ben met dit probleem en dat er ook wel oplossingen zijn zoals een (verborgen) schuifje in de administratiesystemen bij KPN zelf. Wie o' wie kan mij helpen?

 

Gr Michiel    

icon

Beste antwoord door Mic_27 26 July 2021, 15:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hoi, @Mic_27 . Welkom op het forum van kpn.

Hoi, ik denk dat @Bart_ jou hierbij ook kan helpen, mits het natuurlijk hetzelfde verborgen schuifje is. Mogelijk iets anders.

Zou je je gegevens in je profiel willen plaatsen en het mobiele nummer in het vakje Persoonlijke opmerkingen? Dan kan Bart in de administratie duiken zodra hij hier is.

Reputatie 1

Gedaan bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Dank @Mic_27 Ik heb ook nog je adresgegevens en je klantnummer nodig! Daarmee kunnen we het een en ander nakijken. 

Reputatie 1

@Bart_  Is gedaan. Fijn dat je mij wil helpen. 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Dat verborgen schuifje is het volgens mij niet, @Mic_27 Heb je toevallig nog een wat oudere simkaart in je toestel zitten? Zou je die anders eens willen vervangen

Reputatie 1

@ Bart Je collega @Thomas heeft het probleem inmiddels gefixt! Super bedankt any way. En zeker Thomas. Nu kan ik weer fijn bellen met iedereen. ;)

Ik heb precies hetzelfde probleem. Graag hoor ik wat Thomas heeft gedaan om dit euvel te verhelpen. 

Ik heb reeds 3 keer met kpn gebelt, nieuwe simkaart ontvangen, en mijn telefoon terug naar fabriesinstellingen gezet (met alle ellende van dien) maar niets helpt.

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Paulus999 Er kunnen een paar dingen aan de hand, maar wellicht is het iets in een systeem dat vrij eenvoudig omgezet kan worden. Je bent wellicht toch het snelste geholpen door nogmaals te bellen; je krijgt dan direct iemand van KPN aan de lijn die met je mee kan kijken. Het KPN Forum is er in eerste instantie op gericht dat onze klanten met elkaar in gesprek gaan. Als je er echt niet uitkomt, wil je dan je naam, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer in je KPN Forum profiel zetten? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) 

Beste forum leden.

Op advies van @Bart_ nog eens gebeld.  Jullie collega Monica heeft uitgevonden dat de simkaart die ik had ontvangen als geheim nummer geregistreerd stond. Vandaar dat ik als gebruik de nummerherkenning niet aan kon zetten. 

Ik ben erg blij dat het verholpen is. 

Groet