Beantwoord

Onjuiste factuur

  • 18 October 2019
  • 4 reacties
  • 90 keer bekeken

Hallo. Ik heb mijn sim only abonnement verlengd en er is een prijs afgesproken waardoor ik een stuk minder zou betalen. Nu krijg ik de factuur, bleek de beloofde korting niet verwerkt te zijn. Telefonisch contact heeft me ook niks opgeleverd. Moest wachten tot volgende factuur. Uhh administratie moet op orde zijn en dat verschil moet toch verklaarbaar zijn. Hele gesprek van aanbod heb ik zelfs op mijn telefoon staan maar kan jullie niet mailen blijkbaar. Wil graag een oplossing, niet afgewimpeld worden met : wacht maar op volgende factuur. Mijn partner heeft rond zelfde tijd ook verlengd en ook een te hoge factuur. Ook beloofde extra korting niet toegepast. Bij ons beiden werd vermeld, korting zou niet op bevestiging staan maar wel worden toegepast..... Niet dus. Waarom kan dat niet opgelost worden en moet ik eerst wachten op nieuwe factuur? Geef dan uitleg.... 

icon

Beste antwoord door Misty2014 18 October 2019, 14:05

Bekijk origineel

4 reacties

Na toch nog tweede belpoging werd probleem door deze medewerker wel meteen opgelost. 

Reputatie 7
Badge +28

Hey @Misty2014, welkom op het forum en sorry voor mijn hele late reactie! Goed om te horen dat het probleem inmiddels wel is opgelost. Is het probleem bij jouw partner ook verholpen? Als ik nog wat voor je kan nakijken wil ik je vragen je gegevens toe te voegen aan je profiel en vervolgens een reactie achter te laten.

Voor mijn partner is ook opgelost gelukkig. Nu is het even afwachten of de korting ook verwerkt zal worden over oktober anders moest ik weer bellen. 

Reputatie 7
Badge +28

Hopelijk niet meer nodig dan :slight_smile: Als er toch nog iets misgaat kun je het uiteraard ook hier melden, dan zoeken wij het verder uit.

Reageer