Beantwoord

Onjuiste MB's/belminuten in MijnKPN

  • 9 June 2019
  • 2 reacties
  • 114 keer bekeken

Enig idee hoe het kan dat in de app onjuiste info staat? Ik heb 5gb met 150 sms/minuten contract, maar in de app staat 3,8gb en 115 minuten. Abo is gisteren nieuw afgesloten.
icon

Beste antwoord door RBxx 9 June 2019, 17:29

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Surreallistic, de 5gb met 150 sms/minuten is voor een hele maand.

De eerste maand van je abonnement is niet een volle maand dus ook niet de volle GB en minuten.
Vanaf de volgende maand krijg je de afgesproken hoeveelheid voor een hele maand.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Surreallistic, welkom op het Forum!

Het klopt inderdaad wat hierboven gezegd wordt. Zoals je aangeeft is je abonnement pas net afgesloten en ingegaan. Je krijgt het aantal belminuten en sms'jes dan naar rato. Stel je abonnement ging in op 9 juni, dan heb je 1-9 juni 'gemist' en krijg je die sms'jes/minuten en data niet (en betaal je hier ook niet voor).

Mocht je hier nog vragen over hebben, dan hoor ik het graag!

Reageer