Beantwoord

opzeggen door storing

  • 24 June 2019
  • 8 reacties
  • 542 keer bekeken

Hallo, ik zit nog binnen contract. En wil graag opzeggen na de storing van vandaag. Niet bereikbaar zijn op al mijn nummers is erg lastig. Kan ik hierdoor opzeggen. Of moet ik het contract afkopen. Heb nog een contract zonder toestel deze is al volledig betaald.
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 26 June 2019, 16:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

... en dan de volgende storing bij je "nieuwe" provider afwachten?

En nee, dit geeft geen rechten om op te zeggen. Heeft te maken met overmacht. Kan overal voorkomen. Vodafone heeft ook al 2 X landelijk er uren uitgelegen de afgelopen jaren.

Geen enkel systeem blijft 24/7/365 jaren en jaren up and running.

Voor compensatie (particulieren) dient een storing langer dan 24 uur te duren.
Daarom beter bij verschillende providers een abonnement nemen in plaats alles bij kpn. Opzeggen gaan we zoiezo doen. Met of zonder afkopen.
Zit je nog binnen contractermijn dan kan je alleen afkopen. (alle resterende termijnen
plus € 25 administratiekosten).
Een collega, vriend eva loopt al jaren met 2 telefoons rond, aanleiding was dacht ik de grote brand in een centrale van een 06 aanbieder ergens bij rotterdam ( merknaam ?).
Er was toen brand bij Vodafone in Rotterdam. Daardoor ging de centrale van V ook naar de knoppen. Abonnee's konden dágen niet bellen en gebeld worden.
https://tweakers.net/nieuws/81105/vodafone-kampt-met-regionale-netwerkproblemen-na-brand.html
Ik meen toch dat het bij Rotterdam was.
Ik meen toch dat het bij Rotterdam was.

Klopt. Heb 't nét aangepast.
Reputatie 7
Badge +25
Hi @Helmond123. De meeste info is al gegeven door de andere heren zie ik. Mocht je willen opzeggen door het contract af te kopen dan lijkt het me verstandig om via kpn.com/opzeggen te regelen of door ons te bellen op 0800-0402.