Beantwoord

Oude facturen opvragen

  • 23 December 2019
  • 3 reacties
  • 898 keer bekeken

Ik zou graag alle mobiele facturen van 2018 en 2019 willen ontvangen. Deze heb ik nodig voor mijn belastingaangifte

icon

Beste antwoord door Susan_ 24 December 2019, 10:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Agnes Snippe, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat je op zoek bent naar je facturen, het liefst ook die van 2018 nog erbij. De laatste paar maanden van 2019 kan je terugvinden in MijnKPN. In principe krijg je de facturen ook per e-mail, kan je hier nog iets van terugvinden?

Desalniettemin, ik kijk graag wat ik nog kan achterhalen voor je qua facturen. Kan je aangeven om welk product het gaat (mobiel of vaste diensten) en hiervan de gegevens in je Forum profiel zetten? Daarnaast ontvang ik ook graag je naam en postcode + huisnummer. Tot slot heb ik als verificatie de laatste 3 cijfers van je bankrekeningnummer nodig, deze kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag wanneer je jouw profiel hebt kunnen aanvullen!

Reputatie 7
Badge +21

@Agnes Snippe, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik hier nog bij helpen of heb je de facturen op een andere manier weten te achterhalen?

@Agnes Snippe, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik hier nog bij helpen of heb je de facturen op een andere manier weten te achterhalen?

Het is inmiddels opgelost! Bedankt

Reageer