Beantwoord

Waar vind ik de activatiecode van mijn simkaart?

  • 10 April 2021
  • 5 reacties
  • 4990 keer bekeken

Badge

Ik ben overgestapt met nummer behoud.

Heb vandaag de nieuwe simkaart van kpn ontvangen.

Waar kan ik de activatiecode vinden ?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 13 April 2021, 13:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jeroen3092 ,

Wat gek dat je geen activatiecode ontvangen hebt. Als je inlogt op de bestelpagina van je mobiele abonnement, vind je onderin de communicatie. Daar zou je ook de activatiecode van de simkaart moeten vinden. Het ordernummer staat op de orderbevestiging die je via de mail ontvangen hebt. Ik ben benieuwd of je hiermee uit de voeten kunt. Succes!

 

Badge

Als ik dat doe vul ik mijn postcode en ordernummer in daarna krijg ik   Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik.   Maar dat heb ik 3 uur geleden ook al geprobeerd 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jeroen3092! Wat gek dat jouw persoonlijke omgeving nog niet online staat, mag ik eens met je meekijken? Wil jij je bestelnummer en postcode en huisnummer + het te behouden 06 nummer noteren in jouw profiel? Zo is het alleen zichtbaar voor jou en de KPN moderators. Geef je een seintje als jij je profiel ingevuld hebt? Alvast bedankt! 

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor het invullen van je profiel! 

Je hebt je bestelling niet rechtstreeks bij ons gedaan, maar via een tussenpartij: zij regelen dan alles verder voor jou (vandaar dat er via ons ook geen persoonlijke omgeving geactiveerd staat): ik raad je aan om daar even navraag te doen. Je nummer wordt in ieder geval per 25 mei 2021 overgezet naar KPN! :dancer_tone4:

Omdat je Internet en TV nu gaat combineren met mobiel bellen, heb je ook recht op extra voordelen, waaronder een gratis zenderpakket: welke wil jij graag gratis geactiveerd hebben: het Pluspakket of ESPN? ESPN heb je nu al zag ik, scheelt je dan €12,99 per maand!

Mijn bestelling ook via een tussenpartij activatiecode niet gevonden en vind het vreemd bij vergeleken andere providers zoveel stappen te moeten doen om mijn mobiel te laten werken. Valt me dus vies tegen. Ik heb het 5 augustus besteld en kan ik er nog van af? Internet en vast bellen ook bij KPN maar voor Mijn KPN moet ik die [producten] koppelen anders krijg ik niks te zien van mijn gegevens; facturen bijvoorbeeld. Dit is voor mij een waardeloze service waar ik onnodig veel tijd aan kwijt ben om zoveel moeite te moeten doen. Klantenservice nogal geautomatiseerd en slecht te bereiken. Bestelpagina en profiel invullen begin ik niet aan want iemand anders betaalt toevallig mijn internet en vast bellen rekening en weet zo uit mijn hoofd niet welke gegevens dat precies zijn. Zelf wil ik namelijk mijn mobiele rekening betalen en zou dus gekoppeld moeten worden. Belachelijk. 

Â