Beantwoord

Overnemen abonnement

  • 15 December 2019
  • 3 reacties
  • 101 keer bekeken

als ik één abonnement van iemand overneem, kan ik dan verlengen met één toestel of moet ik wachten nog een jaar?(Hij abonnement kan nu verlengen)

icon

Beste antwoord door Noordzee 15 December 2019, 12:29

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Je kunt het abonnement van iemand anders inderdaad overnemen, het handigste is dat je dit doet in een KPN-Winkel. Want dan kan het daar ter plekke geregeld worden als je allebei je legitimatie meeneemt. 

Als het lopende abonnement (bijna) is afgelopen, dan kun je inderdaad verlengen. Je schrijft dat hij nu kan verlengen, dus dan kan jij dat ook als het abonnement is overgeschreven. 

Ik zou dat verlengen dan ook meteen in de KPN-winkel regelen als je daar toch bent.  

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @COZMIN, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het overnemen van een contract kan inderdaad geregeld worden in een KPN winkel. Het kan tegenwoordig ook online, via onze website middels een paar formulieren. 

Je neemt het contract over met dezelfde voorwaarden, dat betekent dat je de lengte van het contract overneemt en hierbij ook de einddatum van het contract. Kan de contractant op dit moment verlengen? Dan kan jij, zoals hierboven al wordt aangegeven, daar ook gebruik van maken op het moment dat het contract op jouw naam staat. Dit kan met en zonder toestel. Denk er bij een nieuw toestel wel om dat we moeten kijken of gespreid (maandelijks) betalen mogelijk is en wat je maximale krediet is.Je kan er ook voor kiezen om het toestel in één keer af te betalen, zodat je alleen de maandelijkse kosten van het abonnement hebt.

Heb je nog meer vragen? Dan weet je ons te vinden! 

Reputatie 7
Badge +21

@COZMIN, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat je inmiddels antwoord hebt gevonden op jouw vraag? Zo niet, dan hoor ik het graag!

Reageer