Beantwoord

Persoonlijke aanbieding

  • 27 January 2021
  • 8 reacties
  • 402 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

We hebben sinds bijna een jaar glasvezel van KPN en ik en mijn vrouw willen beide onze mobiel abonnement overzetten naar KPN mits ze met een goed voorstel komen.

Op de website van KPN zijn de prijzen hoger voor het mobiele toestel dan op mobiel.nl. Scheelt voor KPN ruim 100,- en met Vodafone nog meer. Mijn vrouw wil een s21 Ultra bestellen en ik een sim only, beide unlimited abonnementen, mits KPN een goede aanbieding wil doen. Als KPN dus een aanbieding doet voor 1 telefoon krijgt KPN er 2 max abonnementen bij.

Het alternatief is dat mijn vrouw bij Vodafone blijft en ik niet verleng en bij Tele2 blijf tot er een betere aanbieding langs komt. We hebben beide niets te klagen met onze huidige abonnementen. Met als grote kans dat ik over een paar maanden mijn internetverbinding thuis ook overzet naar Ziggo ivm andere voordelen.

Ik heb geprobeerd om te bellen met 0800-0402 en hier te vragen om een aanbieding, maar die kwam met een raar verhaal. Ik kan alleen een persoonlijke aanbieding krijgen als ik een abonnement heb wat ik wil opzeggen. 2 nieuwe klanten kunnen geen persoonlijke aanbieding krijgen.

ivm de actie van Samsung moet ik vandaag of uiterlijk morgen bestellen om aan de actie voor gratis buds in aanmerking te komen. Die geldt tm 28 januari. Is het mogelijk om op ons huistelefoon gebeld te worden door een medewerker die wel iets kan en wil betekenen en 2 nieuwe abonnementen af te sluiten om zo ook 2 jaar zekerheid voor hun glasvezelaansluiting te garanderen? Mag overdag of in de avond uren. Als ik morgen niets gehoord heb moet ik de knoop doorhakken.

icon

Beste antwoord door Noordzee 27 January 2021, 19:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Je kunt ook bij belsimpel.nl , mediamarkt.nl of een andere (lokale) telefoon winkel een toestel kopen i.c.m. een abonnement bij KPN.

De prijzen vermeld bij KPN zijn al i.c.m. korting bij nemen mobiel abonnement. Daar gaat niet meer korting af.

Het is niet verplicht voor een KPN-abo ook een toestel bij/via KPN te kopen.

En ohja, ook een toestellening is niet verplicht. Gewoon geheel betalen mag natuurlijk ook. 
Bij een lening van af € 250 heb je een BKR registratie. Dat kan bij aankoop van een huis al gauw € 10.000 schelen op de hypotheek. Dus als je binnen de afbetaalperiode een huis wilt kopen…..

Reputatie 3
Badge +1

Je kunt ook bij belsimpel.nl , mediamarkt.nl of een andere (lokale) telefoon winkel een toestel kopen i.c.m. een abonnement bij KPN.

De prijzen vermeld bij KPN zijn al i.c.m. korting bij nemen mobiel abonnement. Daar gaat niet meer korting af.

Het is niet verplicht voor een KPN-abo ook een toestel bij/via KPN te kopen.

En ohja, ook een toestellening is niet verplicht. Gewoon geheel betalen mag natuurlijk ook. 
Bij een lening van af € 250 heb je een BKR registratie. Dat kan bij aankoop van een huis al gauw € 10.000 schelen op de hypotheek. Dus als je binnen de afbetaalperiode een huis wilt kopen…..

Je reactie helpt niet. Los toestel is altijd duurder. Scheelt dan nog eens ruim 100,- totaal ruim 200,- En het punt is dat ik met de huidige situatie niet voor KPN kies. Op de site mobiel.nl is het goedkoper om KPN af te sluiten, maar nog goedkoper om bij vodafone te blijven. Wil mijn eigen abonnement evt ook omzetten naar KPN als ze daardoor wel willen meewerken, maar anders zit ik goed zonder dat ik aan 2 jaar vast zit. Over lening heb ik niets gezegd en is niet aan de orde. Wordt gewoon in 1 keer betaald. Huis hebben we ook al. En nee ook geen nieuwe auto oid nodig ...

Wat ik wil is niet onredelijk en niet via internet of gewoon nr van klantenservice te regelen. Blijkbaar kan de klantenservice niets, terwijl afdeling opzeggen heel veel kan. Vandaar mijn vraag hier om gebeld te worden door iemand die het wel kan regelen. Gaat om 2 nieuwe abonnementen en voorkoming van opzeggen alles in 1 internet via glasvezel.

Je reactie helpt niet. Los toestel is altijd duurder.

Nee hoor, dan heb je niet goed gelezen. Los toestel, mits gekocht tegelijk met afsluiten abonnement, kost hetzelfde als met lening. Als je het leenbedrag op € 0 zet blijft de prijs hetzelfde. Herlees verder m'n reactie.

Maar een lening heeft dus nadelen:

Mijns inziens koop je dan een voor jouw inkomen te duur toestel

Hogere maandlasten

Problemen met afsluiten hypotheek binnen de afbetaalperiode

Reputatie 3
Badge +1

Sorry Peter, maar dit is al de zoveelste keer dat je op berichten antwoord op een ongewenste manier. Vorige keer ook al over hdmi cec wat jij niet handig zou vinden en daardoor ook niet een ander gunt die het wel kan gebruiken. Mijn vraag lijkt me heel helder. Gaat om de s21 256GB.

Zie hier de telefoon icm kpn op mobiel.nl voor 720,-

Zie hier dezelfde telefoon duurder op de kpn site voor 792,-

Beide met hetzelfde abonnement van KPN

Tmobile nog goedkoper op mobiel.nl voor 689,-

Vodafone was daar nog 7,- goedkoper maar nu weer iets verhoogd.

Wat ik zie is dat hij overal los voor 899,- te koop staat. Kun jij me laten zien waar hij los voor dezelfde prijs staat zoals je zegt?

Twijfelen nog om voor de Ultra 256GB te gaan waar weer andere prijzen voor staan, maar zelfde basis. 1299,- los, 1176,- via kpn site, 1091,- via mobiel.nl bij kpn en 1076,- daar bij tmobile. Kun je mij laten zien waar je los het toestel voor die prijs kunt bestellen?

Die 15,- verschil bij laatste is niet zo boeiend, dan kan ik wel via mobiel.nl bij kpn afsluiten. Twijfel nog. Maar dan loopt KPN mijn extra abonnement mis als ze niet iets extra willen bieden. Voor niets gaat de zon op. Dat is waarvoor ik contact met kpn zoek ...

Zie hier de telefoon icm kpn op mobiel.nl voor 720,-

Zie hier dezelfde telefoon duurder op de kpn site voor 792,-

Dan koop je ’m toch bij mobiel.nl. Ik zie het probleem niet. Bespaar je weer 72 euro. Via deze links lijkt ie bij KPN idd duurder. KPN zegt altijd dat dat niet zo is. Daar ga ik van uit. Bij kpn krijg je de buds erbij. Betaal je dus maar 72 euro voor buds die wel 2 x duurder zijn zijn… jouw keuze.

 

Ik leg het gewoon uit. Daar is niks ongewensts aan. Dat jij het kennelijk niet snapt.

Ik geef ook minnen en plussen aan. Als je daar niet tegen kunt, dan kun je gewoon zeggen dat je antwoord wilt van een moderator. Maar dat zou ivm de actie dan wel weer dagen te laat komen natuurlijk. Jouw keuze.

Whatever. Ik houd hier op. Dovemansoren of ogen kennelijk.

Maar omdat jij het kennelijk wilt zal ik je op mijn lijst zetten van mensen die geen reactie van mij willen. Of waar ik niet meer op wil reageren. Want als je niet tegen de minnen kunt houdt het voor mij ook op.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Raoul4one ,

KPN gaat jou niet bellen. Je kunt wel zelf KPN bellen via 0800-0402.

Of ga chatten: 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Maar ik kan jou vertellen dat er niet te onderhandelen valt over de prijzen. Wil je het goedkoopste abonnement? Dan zul je kennelijk moeten overstappen. 
 

KPN is geen prijsvechter. Maar heeft wel het beste en meest stabiele netwerk in Nederland. Aan jou de keus. 
En een telefoontoestel kun je overal kopen. Dat hoeft niet persé bij KPN. 

Reputatie 3
Badge +1

Van de buds klopt ook niet. Krijg je namelijk niet van kpn maar van samsung net als bij alle andere winkels. En een smart tag. Daar zit prijsverschil dus ook niet in. Vandaar dat ik er haast mee heb. Actie loopt tm 28e.

Waarover ik wilde onderhandelen was mijn eigen nr waarvoor ik geen nieuwe telefoon nodig heb. Als ze een scherper aanbod konden doen op de tel van mijn vrouw hadden ze er voor 2 jaar lang een extra abonnement bij. Dat is niet een "probleem" maar een kans voor beide partijen. Ik gooi het op het forum zodat managers het ook evt kunnen lezen en nachecken en evt hun beleid kunnen aanpassen als ze er brood in zien. Daar profiteert iedereen van.

Heb al eerder over prijzen onderhandeld met kpn. Vorig jaar en enkele jaren terug ook. Dus ook daar is zeker wel ruimte bij kpn. Wie zegt van niet weet niet beter. Alleen nu met corona maatregelen is het moeilijker geworden lijkt het. Misschien omdat ze nu vanaf huis bellen oid. Heb nu 3 verschillende medewerkers aan de lijn gehad allen met een ander excuus. Ene zei hij kon het niet maar afdeling opzeggen wel, tweede had mijn vrouw aan de lijn die vroeg het zn manager en die geloofde niet dat ik zal opzeggen omdat ziggo geen glasvezel heeft en derde zei dat hij geen korting mag geven op een pre order en dat hij het anders zeker had gedaan. Blijven verkopers waar er een gun factor moet zijn.

Ben uiteindelijk voor de ultra gegaan via mobiel.nl waarbij het maar 15,- scheelt. Dat is het noemen niet waard. Moet eerlijk zeggen dat het niet veel scheelde om tmobile te nemen.

Reputatie 3
Badge +1

Hallo @Raoul4one ,

KPN gaat jou niet bellen. Je kunt wel zelf KPN bellen via 0800-0402.

Of ga chatten: 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Maar ik kan jou vertellen dat er niet te onderhandelen valt over de prijzen. Wil je het goedkoopste abonnement? Dan zul je kennelijk moeten overstappen. 
 

KPN is geen prijsvechter. Maar heeft wel het beste en meest stabiele netwerk in Nederland. Aan jou de keus. 
En een telefoontoestel kun je overal kopen. Dat hoeft niet persé bij KPN. 

Heb een terugbel afspraak staan. Alleen kon hij niet garanderen dat het morgen zou worden en of het op tijd zou worden.

Heb met de andere 2 providers ook nooit problemen ervaren. Met werktelefoon had ik kpn en in buiten gebieden steeds wisselend welke beter bereik had of soms geen bereik.

En probeer maar een keer serieus op te zeggen, dan zul je zien of kpn een prijsvechter is of niet.