Beantwoord

prepaid onbeperkt data in tp link

  • 6 July 2019
  • 5 reacties
  • 566 keer bekeken

Badge
ik heb een prepaid simcard onbeperkt data voor mijn mifi TP link gekocht. Thuis zag ik dat ik 12.85gb had en in Frankrijk zie ik nu 0 tegoed staan.
wederom een bundel gekocht en staat ook nog op mijn overzicht KPN prepaid app, maar op TP link komt geen tegoed.
hoe kan dit opgelost worden
hoor graag
icon

Beste antwoord door Joran 9 July 2019, 11:02

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Casnea11! Ik weet niet precies waar de 12.85Gb vandaan komt. De onbeperkte bundels hebben geen tegoed omdat er geen datalimiet is.
Ik kan je geen ondersteuning bieden met de TP Link maar ik kan wel nakijken of de bundel goed staat geactiveerd. Kun je jouw profiel aanvullen met het 06-nummer en het simkaartnummer van de prepaidkaart? Het simkaartnummer mag in het vakje "Persoonlijke opmerkingen". Kun je een reactie sturen zodra je profiel is bijgewerkt?
Badge
Beste Joran,

dank voor de reactie. Info is toegevoegd. Heb ook al gebeld met klantenservice maar die gaven als oplossing dat ik een andere provider moest instellen
werkt echter niet
Reputatie 7
Badge +28
Dank. De simkaart is actief en er staan geen blokkades ingesteld voor gebruik in het buitenland. De Onbeperkt Online bundel is ook actief. Ik zie af en toe één of twee KB's aan internetverbruik, wat doet vermoeden dat er geprobeerd wordt verbinding te maken, maar dat dit niet lukt. Het zal -waarschijnlijk- in de instellingen zitten.

De enige instelling die belangrijk is, is de APN. Die moet op 'internet' staan (zonder aanhalingstekens). Zie ook dit bericht: APN gegevens buitenland mifi (M7350) lijst!

Kun je aangeven welk typenummer TP link je gebruik als dit niet werkt?
Badge
hi Joran

het werkt nu ! Dat was de gouden tip
bedankt!!

fijne dag !
Reputatie 7
Badge +28
Super! Fijn dat het is opgelost :)

Hou er rekening mee dat de snelheid van de bundel vrij laag ligt. Als je even meer snelheid nodig hebt kun je de dagbundel 1GB overwegen, die krijgt voorrang boven de Onbeperkt Online bundel. Na een dag ga je automatisch weer terug naar Onbeperkt Online. Zie ook Prepaid bundels: extra voordelig bellen, sms'en en internetten | KPN

edit: Ik werd gecorrigeerd door een collega, de 1GB bundel krijgt geen voorrang op de Onbeperkt Online bundel. Daarom is het belangrijk van te voren even goed in te schatten welke bundel het best bij je past. De keuze is dan onbeperkt en traag, of met limiet maar snel.

Reageer