Beantwoord

PUK code mijn kpn onleesbaar

  • 7 January 2019
  • 6 reacties
  • 261 keer bekeken

Beste,
PUK-code in mijn KPN heeft 11 tekens, twee lijken op letters. Telefoon accepteert maar 8 tekens. Sim-kaart nummer is kwijt.
Kan ik de pUK-code afleiden uit de 1 tekens of is er een andere weg?
Dank bij voorbaat. Wilbert
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 7 January 2019, 11:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hoi Wilbert, welkom! Ik vermoed dat je nog op die onduidelijke tekens moet klikken. Als het eruit ziet zoals onderstaande afbeelding, dan moet je er nog een keertje op klikken, en dan zie je de daadwerkelijke code. 🙂 Ik hoor graag of het lukt!

Reputatie 7
Badge +25
Ik heb niets meer van je gehoord @wilbert2 dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Ik was ook mijn pukcode kwijt, door info hierboven als je erop moet klikken is het gelukt, alleen bij nieuwe code invoeren 2 x, geeft hij aan dat ik nog 7 keer het mag proberen, wat is hier aan de hand????

Ik was ook mijn pukcode kwijt, door info hierboven als je erop moet klikken is het gelukt, alleen bij nieuwe code invoeren 2 x, geeft hij aan dat ik nog 7 keer het mag proberen, wat is hier aan de hand????

Je mag een X aantal keren je PUK-code foutief invoeren en daarna wordt de SIM defenitief geblokkeerd en definitief onbruikbaar.

 

ja nog 7 keer, weet zeker dat ik mijn pin goed heb gedaan, nieuwe codes pakt hij ook niet, wordt een gevalletje uren aan de telefoon met kpn

puk code heb ik ook goed ingevoerd!!

Â