Beantwoord

Pukcode kwijt

  • 11 February 2019
  • 3 reacties
  • 91 keer bekeken

Badge
Beste kpn,
Ik heb 3keer de verkeerde pincode ingetoetst. Nu vraagt het mobieltje de puk code. Echter heb ik de puk code niet meer. De simkaartcode is ook niet aanwezig aangezien er alleen maar een chip op de kaart zit.
Een account bij mijnkpn aanmaken lukt niet omdat de code dan naar het mobieltje wordt gestuurd die niet meer werkt omdat er een puk code gevraagd wordt.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 12 February 2019, 10:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@Annemutta, als je nog wel bij je factuur kunt (in je e-mail bijvoorbeeld) dan kun je daarin het simkaartnummer terugvinden en vervolgens via deze pagina de pukcode online opvragen.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Annemutta, welkom! Is het gelukt met de tip van Jos? Zo nee, wil je dan je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en 06-nummer? Als je daarnaast reageert op mijn privébericht, help ik je graag verder.
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt voor je privébericht! Ik zie dat het contract op een andere naam staat, vandaar het verzoek om de contractant met ons te laten bellen (0800-0402) of chatten. Hopelijk kom je op deze manier alsnog snel aan de pukcode! 🙂