Beantwoord

Sim only niet om te zetten naar abonnement met toestel

  • 4 December 2020
  • 2 reacties
  • 763 keer bekeken

Wat ik nog gekker vind is dat ik mijn sim only abonnement niet kan oversluiten naar abonnement met toestel bij KPN omdat ik nog niet contractvrij ben... Naar mijn idee is dit een upgrade en gaat KPN juist meer verdienen aan mij.

Onbegrijpelijk! 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 7 December 2020, 13:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @Bofferd, een sim only abonnement kan worden opengebroken naar een abonnement met toestel. . Hier zijn echter wel een aantal voorwaarden aan verbonden. Zo dient het SIM-Only abonnement minimaal 3 maanden actief te zijn en is het alleen mogelijk om dit met de collega's van de klantenservice te regelen. Je kunt hen telefonisch bereiken via 0800-0402 (gratis) en via de chat. 

Bedankt voor de reactie! De verkoper/adviseur van jullie klantenservice die ik sprak kan wel een bijscholing gebruiken 😉