Beantwoord

simkaart aanvragen

  • 16 October 2019
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Ik ben een nieuwe simkaart nodig omdat ik een nieuwe telefoon gekocht heb. Nu geeft de site aan dat dat niet kan, hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 18 October 2019, 20:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @Leonie1983, welkom op het forum. Een nieuwe telefoon is altijd leuk, die wil je dan zo snel mogelijk kunnen gebruiken natuurlijk. Vermoedelijk heeft jouw nieuwe toestel een kleinere SIM-kaart nodig dan je in je huidige toestel hebt zitten, waardoor deze niet past. Wat gebeurt er precies als je op de site een nieuwe SIM aanvraagt, wat zegt de foutmelding letterlijk? Deed je dat via deze pagina of via een andere pagina? 

Als je daarnaast ook je forumprofiel kunt invullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen”) kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je.

Reputatie 7

Hoi @Leonie1983, ik heb nog geen bericht van je gezien, ook op je profiel zie ik de gegevens nog niet staan. Als ik nog iets voor je kan doen hierin weet je me te vinden.