Beantwoord

Simkaart aanvragen zonder gebruik van SMS of bellen

  • 3 April 2020
  • 7 reacties
  • 113 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik ben sinds kort overgestapt van een oude samsung naar een iphone7. Mijn simkaart past niet in de iphone, daarom wil ik een 3 in 1 kaartje aanvragen dat wel past. Ik heb een KPN account aangemaakt, maar kan dit niet koppelen aan mijn abonnement omdat ik een bevestiging moet ontvangen via de SMS. Heel de reden dat ik een nieuwe simkaart aanvraag is dat ik niet kan SMSen… Mijn oude samsung is stuk, dus hem daarin terugstoppen om dit te regelen is ook geen optie. Mijn vraag is daarom of iemand een idee heeft hoe ik nu een nieuwe simkaart kan aanvragen. Naar de winkel gaan is geen optie. Ik weet niet of ze uberhaupt open zijn en ik zit zelf in quarataine.

MVG,

Emile

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 7 April 2020, 08:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Emile888999, ik begrijp dat je nogal klem zit op het moment, onhandige situatie zo :grimacing:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag in ieder geval het betreffende mobiele nummer én de laatste 3 cijfers van je IBAN invullen in het opmerkingsveld, daarmee zal het mij gaan lukken om een nieuwe simkaart bij je thuis te laten bezorgen :relaxed:

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag

Hoi Marja, ik heb inmiddels mijn gegevens kunnen invullen en stuur je hierbij de bevestiging dat wat ik kon vinden heb kunnen invullen. 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag

Ik kon het nog niet eerder regelen omdat ik nog niet in de gelegenheid was om thuis te papieren te zoeken.

Ik hoop dat we er samen uitkomen. Alvast bedankt Marja

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Monica2, ik zie dat je al in gesprek bent met mijn collega Marcia in dit topic, zou je daar verder op willen reageren? :slight_smile:

Hi @Monica2, ik zie dat je al in gesprek bent met mijn collega Marcia in dit topic, zou je daar verder op willen reageren? :slight_smile:

klopt ik kreeg van Marcia in eens bericht, dank je wel voor je hulp Maja.

Reputatie 7
Badge +20

Top, graag gedaan hoor!