Beantwoord

Simkaart nog niet ontvangen

  • 24 September 2019
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

Beste KPN

Ook ik loop waarschijnlijk tegen hetzelfde probleem aan als wat hierboven staat.
Ik heb vorige week een donderdag een nieuwe sim besteld. Vrijdag kreeg ik de melding dat mijn bestelling was/is geregistreerd en later zelfs was/is verstuurd. Helaas, tot op heden heb ik nog geen nieuwe simkaart ontvangen. Ik zag dat dit een jaar geleden bij iemand anders met dezelfde omschrijving ook was fout gegaan. Mijn bestelnummer is 515630880. Graag verneem ik van iemand een reactie of zij kunnen controleren wat de status van de bestelling is van de aangevraagde sim?

Met vriendelijke groet,

Arie2238

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Arie.Schouten.KPN 28 September 2019, 09:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Arie2238, welkom! Heb je 'm inmiddels binnen? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en 06-nummer? Dan kijk ik graag met je mee.
Beste Marcia,

Inmiddels al binnen gelukkig.
Dank je wel voor je reactie.

Mvg

Arie Schouten
Reputatie 7
Badge +30
Top! Geen probleem. Bedankt dat je het nog even liet weten!