Beantwoord

slecht bereik binnenshuis

  • 8 January 2019
  • 2 reacties
  • 358 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Sind ik ben overgestapt naar KPN heb ik thuis heel slecht bereik (1-2 strepen, verbinding valt soms weg zeggen mensen met die ik bel) .Ook als het net een keer wegvalt, of ik naar het buitenland ga, lukt het de telefoon meestal niet, om zelfstandig het net of een ander net te gebruiken. Moet ik handmatig doen. Ik heb een I phone SE. Mijn vrouw met hetzelfde toestel maar een andere anbieder heeft deze problemen niet.

Admin: adresgegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 9 January 2019, 20:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @qas, welkom! Wat ontzettend vervelend dat je hier tegenaan loopt. Het is best mogelijk dat het bereik op een bepaalde locatie binnenshuis slechter is. Heb je een goed geïsoleerde nieuwbouwwoning met veel beton, die ook nog eens bij een bos staat, kan je goed in de problemen komen. Ik wil daar zeker wel eens naar kijken, maar ben bang dat als het alleen daar is en je buitenshuis wel goed kunt bellen, dat ik er niet zoveel aan kan doen. Doordat er zoveel factoren zijn waar wij niets aan kunnen doen, garanderen we alleen buitenshuis een goed netwerk. Wil je in ieder geval je forumprofiel updaten met je huisnummer en je 06-nummer?

Voor wat betreft het overschakelen naar een ander netwerk: vreemd dat dat niet automatisch gaat. Je hebt het wel als zodanig ingesteld in je toestel? Hebben jij en je vrouw de instellingen al eens naast elkaar gelegd? Ik ben wel benieuwd als jij je simkaart in haar toestel plaatst, of jij dan alsnog tegen deze problemen aanloopt.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Laat je het me weten als ik nog iets voor je kan doen?