Beantwoord

Slecht gsm netwerk

  • 11 February 2019
  • 8 reacties
  • 85 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Sinds enige tijd klachten van wegvallende woorden en onderwater geluid met diverse toestellen.
Dacht eerst dat het aan de toestellen zou liggen. Nu blijkt het signaal zo zwak te zijn tussen de -110 / -120
Dat enige hulp van de kpn fijn zou zijn.
icon

Beste antwoord door gerold 21 February 2019, 16:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Gerold, welkom op het forum. Ik begrijp dat dit met meerdere toestellen maar ook met meerdere KPN aansluitingen is? Of meerdere toestellen met dezelfde KPN aansluiting? Verder zou ik graag willen weten of je dit overal ervaart of alleen op 1 specifieke locatie?
Reputatie 2
Badge +1
Alex , bedankt voor de reactie
Het betreft 2 verschillende nummers ja.
Dit heb ik idd op een specifieke locatie, nm het adres waarop de contracten zijn afgesloten.
Zodra ik de toestellen op G3 zet is het probleem over, dan komen er meerdere balkjes in beeld.
Reputatie 7
Badge +24
Duidelijk, Gasthuisstraat? Heb je dit probleem sinds kort? Of altijd al zo geweest? Zou ik ook mogen weten welke toestellen je hebt en welke versie van iOS of Android daar op staat? Die gegevens heb ik nodig voor het starten van een meting en het aansturen van de juiste afdeling. Maakt het ook nog uit of je dan binnen of buiten staat?
Reputatie 2
Badge +1
Ja hoor, het betreft 2 Samsung toestellen met Android 8, binnen en buiten op dit punt lijkt het signaal een stuk minder.
Het valt enkel op als je gesprekspartner erg vaak vraagt om herhaling.
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel Gerold. Ik heb dit voor je doorgezet naar onze technische afdeling voor onderzoek. Moet er wel bij zeggen dat het daar op dit moment drukker is dan verwacht. Waar normaal gesproken alles binnen 5 werkdagen wordt opgepakt kan het nu tot 12 duren, daarvoor mijn excuses. We gaan er in ieder geval mee aan de gang. Als contactnummer heb ik het nummer eindigend op 236 genoteerd.
Reputatie 2
Badge +1
Alex bedankt, wij wachten af.
Reputatie 2
Badge +1
Alex,

Vandaag ben ik gebeld door een KPN medewerker die het e.a. getest heeft en me uitlegde over de werkzaamheden aan de mast gedurende mijn slecht signaal ervaring. Nu alles weer normaal werkt wil ik u danken voor de hulp.

Mvg, Gerold
Reputatie 7
Badge +24
Fijn om te lezen Gerold, ben blij dat alles duidelijk is en weer goed werkt. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan doen.