Beantwoord

Slechte bereik Lottum

  • 30 September 2019
  • 6 reacties
  • 163 keer bekeken

Ik woon vanaf 2004 op hetzelfde adres in Lottum en heb sinds een week of 5-8 een heel slecht signaal met 2 Iphones. Ik heb wel altijd bereik ( vrij weinig ) maar ik kan de gesprekken bijna niet meer verstaan.
Het kraakt als de ziekte.
Dit probleem hebben we nooit eerder gehad.

Wat is hier aan te doen want anders ben ik genoodzaakt over te stappen op een andere provider ?
icon

Beste antwoord door Bart_ 24 January 2020, 11:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Bij een van de 2 telefoons hebben we al een nieuwe simkaart gestopt en de telefoon terug naar fabrieksinstellingen gezet. Geen resultaat.
Bellen is meestal gewoon niet meer mogelijk op ons adres zowel buiten als binnen.

Op de dekkingskaart geeft ons adres gewoon 4 sterren aan op 4g zowel binnen als buiten.
We hebben de telefoons ook al op 3g gezet maar dat helpt ook niet.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @KingK! Er zijn wat gebieden in Lottum waar het bereik niet optimaal is. Maar als je tot twee maanden geleden een prima verbinding had lijkt er meer aan de hand te zijn. Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer, en een reactie sturen als dat is gebeurd?
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @KingK, ik heb gemist dat je je profiel al had ingevuld. Ik begrijp dat je ook al contact hebt opgenomen met de helpdesk, zij hebben een netwerkklacht aangemaakt. Dat betekent dat de technische dienst uitzoekt of er verbetering mogelijk is, en je met een week of 2-3 terugbelt. Hou er rekening mee dat zij anoniem bellen. Hopelijk is er een oplossing mogelijk en is het gekraak snel verleden tijd.

We zijn gebeld maar er is op korte termijn niet veel mogelijk.

Er zou een mast bijkomen maar er is helemaal niets te zeggen over wanneer dit gaat gebeuren.

Zakelijk overgestapt op T-mobile waar wel gewoon een fatsoenlijk bereik mee is.

 

Prive kijken we het nog heel even aan anders stappen we daar ook mee over.

 

Het is gewoon belachelijk slecht sinds een aantal maanden terwijl het daarvoor meer als 10 jaar prima heeft gefunctioneerd

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @KingK Dank voor je update, al vind ik het jammer om te lezen dat het nieuws niet goed was. Natuurlijk willen we iedereen overal van goed bereik voorzien, maar soms is dat lastig. Je zult ook begrijpen dat we niet zomaar ergens een mast mogen plaatsen: hier gaan meerdere partijen over. Ik vind het oprecht heel jammer dat je bereik zo veel minder is geworden en dat er op korte termijn weinig mogelijk is. 

Overgestapt naar T Mobile. Zender hangt in dezelfde mast maar nu wel prima bereik.

topic kan dicht.