Beantwoord

Slechte mobiele ontvangst in huis

  • 26 June 2019
  • 4 reacties
  • 140 keer bekeken

Ik ben sinds kort verhuisd naar een nieuwe woning. Ik heb gemerkt dat mijn mobiele telefonieverbinding in huis erg slecht is, amper bereik of geen bereik op 3G/4G, H+. Ik zou wel bellen via 4G via Wifi willen doen maar mijn Lenovo telefoon en mijn Experiabox v9 zijn daar niet geschikt voor. Is er iemand die mij kan vertellen wat de opties zijn voor mij, behalve een nieuwe Iphone of Samsung kopen ;-)

Dankjewel, Norbert
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 28 June 2019, 15:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Norbert, welkom op het forum.

Zo te lezen heb je dit probleem alleen thuis? Of ook op andere plekken als je binnen bent? Heb je op je thuisadres buiten je huis, in de tuin, wel goed bereik? Indien van toepassing; hebben andere KPN klanten bij jou thuis wel goed bereik? En is er een mogelijkheid om je simkaart tijdelijk in een ander toestel te plaatsen? Dit om te achterhalen of het aan je toestel ligt of niet.

Ik hoor graag van je.
Dag Alex,

Het probleem doet zich alleen in mijn huis voor. De ontvangst buiten het huis is goed. Ik ken nog geen andere KPN klanten in mijn straat en ik heb geen tweede toestel waar de simkaart in kan. Ik heb via de chat ook al contact met KPN gehad en als het goed is neemt een technisch specialist begin volgende week contact met mij op. Als je het mij vraagt zit het hem in het feit dat mijn woning nieuw is en erg goed geïsoleerd is.
Reputatie 7
Badge +24
Dan ligt het in ieder geval niet aan je telefoon en simkaart. Wacht het telefoontje even af, misschien kunnen ze nog iets aan de mast aanpassen. Ik verwacht echter, helaas, dat er weinig aan kan worden gedaan als het buiten naast je huis wel goed werkt. Hou me op de hoogte als je dat wilt, ben wel benieuwd.
Dag Alex, ik laat het via dit forum even weten.