Beantwoord

Slechte service

  • 10 September 2020
  • 4 reacties
  • 94 keer bekeken

Waar zal ik beginnen.. Ik mijn contract op 1-8-20 verlengt, na 2 dagen kwam ik erachter dat het toestel niks voor mij is.. Ik gelijk KPN gebeld om het binnen de bedenktijd mijn abonnement te annuleren. De medewerker vertelde mij dat ik moest wachten op een mail met instructies wat ik binnen 5 werkdagen zou ontvangen. Prima! na 6 dagen nog niks.. ik weer gebeld, vertelde een meneer mij om 3 dagen te wachten op een mail en dat hij het zelf zou regelen. weer een aantal dagen gewacht en weer niks in mijn inbox… ik nogmaals gebeld, inmiddels op de laatste dag van mijn bedenktijd… vertelde de desbetreffende meneer mij dat ze nooit mailtjes versturen met instructies ?! 

Hij vertelde mij dat ik het vandaag MOEST versturen om in mijn bedenktijd te blijven….. Hij gaf mij via de telefoon een adres waar ik het heen moest sturen. Mijn reactie daarop was, kan ik een supervisor spreken? om zeker te zijn dat dit keer mij wél goede informatie word verteld, aangezien dit tot 2x toe al niet gedaan is en voordat ik een telefoon van €1000 ergens heen stuur waar het niet hoort, zonder bewijs, want jullie sturen geen mailtjes dus niks zwart op wit… 

Uiteindelijk kreeg ik zonder enige reactie, mijn eenmalige kosten teruggestort. top! tot mijn volgende factuur… hebben jullie dat bedrag weer aan mij door gefactureerd..

Uiteraard heb ik hier 14 Augustus een klacht van gemaakt en zou binnen 10 werkdagen worden gebeld. zijn inmiddels bijna 20 werkdagen verder en nog geen reactie…

Hoe kan het dat mij tot 2 keer toe foutieve informatie word gegeven door jullie medewerkers? Hoe is het mogelijk dat er geen supervisor te spreken is, zeker als ik zeker wil weten of dit keer mij wél goede informatie word verstrekt…. En hoe kan het zo zijn dat op mijn klacht gewoon niet word gereageerd.

Graag reactie.

 

*Admin: dubbele topic, eentje verwijderd. 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 13 September 2020, 11:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi E, welkom hier. 

Wat een verhaal. Vind je het goed als ik even meekijk? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 7
Badge +24

E, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Hi E, welkom hier. 

Wat een verhaal. Vind je het goed als ik even meekijk? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 

 

bijgewerkt

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Ik zie dat je klacht al in behandeling is maar dat ze jou niet hebben kunne bereiken. De annulering is nu in ieder geval wel rond. 

Is alles nu in orde? Kan en mag ik nog iets voor je doen? 

Laat het me vooral weten. :relaxed: