Beantwoord

SMS ontvangen voordelen vervallen

  • 8 August 2020
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Reputatie 1

Ik ontving onderstaande tekst van KPN via SMS. Er is in mijn adresgegevens niets gewijzigd, wel is er een 06-nummer, dat gekoppeld was aan mijn account, opgeheven.

"Beste klant, uw factuuradres voor dit mobiele abonnement wijkt af van de adresgegevens die bij ons bekend zijn. Hierdoor vervallen uw voordelen. U kunt uw factuuradres aanpassen via kpn.com/adreswijziging . Doet u dit niet, dan nemen wij over een week opnieuw contact op met het nummer 088-6607923. Groet, KPN"

Mijn vraag is: is dit bericht inderdaad van KPN afkomstig, of is het 'spam'?

Met vriendelijke groet,

Niek van Noppen

 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 19 August 2020, 10:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @NOPS, dat lijkt wel van ons afkomstig. Ik kan het nog even nakijken voor je indien nodig. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant en mobiele nummers waar het om gaat. Hoor ik van je als ik mee kan kijken. 

Reputatie 1

Nee, sorry, ik ga geen postcodes, huisnummers, naam van contractant en mobile nummers invullen zolang ik niet zeker weet of die sms inderdaad van KPN afkomstig is. En als er iets niet klopt volgens KPN, dan moeten ze maar een mail of sms sturen die duidelijker is dan de sms die ik nu ontving.

Reputatie 7
Badge +20

Het is van ons, zie hier voor het nummer. Mocht ik kunnen helpen hoor ik graag van je als je jouw profiel van de gegevens hebt voorzien of bel even met 0800-0402.