Beantwoord

Spotify behouden na eind contract.

  • 10 January 2020
  • 2 reacties
  • 108 keer bekeken

Oké, ik las dat het forum best positieve reacties kreeg dus ik dacht ik probeer het even zo. Bij ons thuis zijn we al een aantal jaar lid bij jullie netwerk. Nou kwam mijn moeder net thuis met de mededeling dat we overstappen naar T Mobile. Nou heb ik een aantal jaar geleden toen we bij KPN kwamen, een gratis premium spotify account gekregen. Deze gebruik is ontzettend vaak en heb inmiddels heel wat lijsten etc. gecreëerd. Nou lijkt het mij dat op het moment dat we naar T Mobile overstappen, dit gratis premium account vervalt. Nou vind ik het geen punt te betalen voor mijn spotify account, maar zou het voor mij wel héél erg fijn zijn als ik wel mijn huige account kan behouden en hem op de één of andere manier zou kunnen omzetten naar een premium abbonement die ik zelf af jan sluiten. Het zou namelijk nogal veel moeite kosten om hiervoor weer helemaal opnieuw te moeten beginnen en elke lijst opnieuw te maken. Weten jullie hoe dit moet? Hoe ik ipv via KPN, het premiumaccount naar mezelf kan linken zonder dat alle lijsten etc., die ik nu heb, vervalen? Ik hoor graag van jullie!

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 10 January 2020, 19:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @cd1007 . Welkom op het forum.

Je hoeft je geen zorgen te maken. :-)  Zodra het contract bij KPN afloopt zal je spotify naar ‘free’ springen. Op dat moment kun je er zelf weer een betaald premium account van maken. Dit kun je het beste doen door op een pc/laptop op je account in te loggen en de verschillende betaalmogelijkheden even bij langs te lopen en een keuze te maken. Met een paar klikjes maak je er dan weer premium van. Geen playlist hoeft dus verloren te gaan. :-)

(mocht je ooit tóch op een ander account willen overgaan, kun je je playlists ook ‘publiek’ maken. Op die manier kun je ze in een andere account importeren)

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog andere vragen hebben, stel ze gerust.