Beantwoord

Teruggave teveel betaalde toestelkosten

  • 15 november 2019
  • 7 reacties
  • 97 keer bekeken

Graag hulp bij het vinden en invullen van het juiste formulier.

Ik weet niet hoe het anders moet.

Alvast bedankt

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart_ 19 november 2019, 13:05

Je vraag is in elk geval op de goede plek terecht gekomen. Het kan even (enkele werkdagen) duren voordat de collega die dit verder afhandelen jou kunnen benaderen. Maar het komt goed! 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Gaat het jou om de ten onrechte in rekening gebrachte rente? Dan is het dit formulier: 

 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/toestelkosten.htm

 

Gaat het om meer dan alleen de rente, dan kan alleen een moderator jou verder helpen. Vul dan wel jouw volledige forum-profiel in. 

 

Dan zal ik op een moderator moeten wachten :-)

Bedankt voor je reactie

Reputatie 7
Badge +20

Vul dan wel jouw volledige forum-profiel. Want anders kun je niet verder geholpen worden. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Pianoman Welkom hier! Zoals Noordzee al aangeeft kan ik je daarbij helpen. Nu heb ik het idee dat je ondertussen al contact hebt gehad met de klantenservice, die dit in orde heeft gemaakt. Klopt dat? 

Klopt. Heb contact gehad alleen nog niets gehoord over afhandeling of dat het formulier goed terecht is gekomen.

Zou je misschien nog even kunnen checken.

Alvast bedankt.

Groetjes

Reputatie 7
Badge +19

Je vraag is in elk geval op de goede plek terecht gekomen. Het kan even (enkele werkdagen) duren voordat de collega die dit verder afhandelen jou kunnen benaderen. Maar het komt goed! 

Oke dank je wel.

Groetjes

Reageer