Beantwoord

Tijdens mobiel bellen valt de verbinding weg

  • 20 October 2019
  • 3 reacties
  • 401 keer bekeken

Hallo mijn vrouw heeft een iPhone 6 en ik heb een iPhone X max maar tijdens het bellen of gebeld worden valt de verbinding zomaar uit. Wie kan mij hier mee helpen en heeft een soort gelijk probleem

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 22 October 2019, 20:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Henk, welkom op het forum. 

Heb je dit probleem op 1 bepaalde locatie of is dit overal? Kan het kloppen dat dit begonnen is na een update van iOS naar versie 13?

Zou je ook je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel [/url]willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Nee niet speciaal op 1 locatie, ben ook al naar de winkel geweest van kan, en heb een nieuw simkaart gekregen, maar na een poosje het zelfde probleem weer mijn vouw en ik.

Mij telefoon (iPhone X max) heeft versie 13.1.3  heeft versie 12.4.2

Telefoon van mijn vrouw (iPhone 6)

 

PS. Volgens mij heb ik alle gegevens in gevuld. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik kan dit niet plaatsen, zeker ook omdat jullie verschillende iPhones hebben met verschillende versies van iOS. Het is nogal ingrijpend, maar mag ik je vragen om je toestel helemaal te resetten naar fabrieksinstellingen? Maak wel een back-up van je data voordat je dit doet.Â