Beantwoord

toestelverzekering Luxe voor iPad

  • 16 November 2019
  • 4 reacties
  • 101 keer bekeken

Sinds Januari 2018 heb ik tegelijkertijd met de aanschaf van een iPad mini 4 ook de toestelverzekering Luxe aangeschaft. Hiervoor werd maandelijks 14,00 ingehouden.

Op 26 juli 2019 ontvingen wij een brief van de directeur klantenservice dat de “toestelverzekering geldt alleen voor uw toestel”. in deze brief wordt ook gesproken over een combinatiepakket iPhone en tablet.

We hebben geen iPhone via KPN en hebben de verzekering alleen afgesloten op de iPad .

Daarna kregen we een brief dat we teveel betaald zouden hebben en dat men dit ging verrekenen met de volgende factuur. Wij dus erg benieuwd. Het bleek hier alleen te gaan om tenonrechte berekende btw van ca 1 euro per maand.

Het lijkt er dus op dat wij al die maanden voor iets betaald hebben wat er niet is. We hebben uiteraard de klantenservice gebeld en die begrijpen het ook niet.

Graag uw reactie.

icon

Beste antwoord door Lisa 19 November 2019, 12:50

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@jvz66 
Vervelend zoiets...
Vul even je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand en kunnen kijken wat er nu precies aan de hand is.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

gedaan

 

Reputatie 7
Badge +17

Beste @jvz66 Welkom op ons Forum, en @huistijger bedankt voor het benoemen van het privacy beleid. 

Als ik het goed begrijp, heb je een verzekering afgesloten op je IPad waar je nu helaas geen gebruik van kunt maken, klopt dit?
Als er destijds een verzekering is afgesloten wordt deze gekoppeld aan het IMEI nummer van het apparaat. Of dit nu een IPad is of telefoon toestel moet niets uitmaken. 
Waar loop je tegen aan bij het indienen van de claim?  

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer