Beantwoord

Toestemming geven voor betalingen Simyo

  • 9 April 2021
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Beste,

Ik heb een vraag over mijn telefoon. Ik heb een abonnement bij Simyo en ik weet dat zij onderdeel zijn van KPN. Ik probeer via mijn telefoon extra opslag voor mijn galerij te kopen. Hiervoor moet ik toestemming geven aan mijn provider om betalingen via mijn telefoon te doen. Zodra ik op KPN klik, staat er dat mijn telefoonnummer en de provider niet overeen komen. Weten jullie of jullie mij hiermee kunnen helpen? Ik heb al contact gehad met Simyo, zij kunnen helaas niets voor mij betekenen.

Ik hoor graag van jullie!

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 10 April 2021, 13:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @murielgraziella, welkom bij ons op het forum. Simyo is inderdaad een onderdeel van KPN, maar zij hebben hun eigen administratie en klantenservice, Simyo abonnementen zijn daardoor voor ons niet in te zien, wij kunnen er niets over zeggen. Simyo is de enige partij die je hier meer over kan vertellen, als zij al aangeven hebben dat het niet kan zal het niet mogelijk zijn.