Beantwoord

Transitie Telfort naar KPN

  • 12 April 2019
  • 3 reacties
  • 279 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Mijn vrouw heeft al jaren een Telfort abonnement en verkrijgt nu dit aanbod:
______________________________________________________________________________________
" Telfort wordt KPN en dat biedt mogelijkheden...
Want als u nu met uw Telfort nummer 06xxxxxxxx overstapt naar KPN mobiel en KPN internet of TV heeft, dan combineert u uw KPN thuis met KPN mobiel. U krijgt daarom vele gratis extra's van KPN Compleet, zoals:

• Elke maand €5.- korting op je mobiele abonnement
• Dubbel zoveel MB's en minuten
• Een gratis voetbal- of filmpakket

Bovendien betaalt u nu als Telfort klant geen aansluitkosten twv 25,-"
______________________________________________________________________________________


Geacht KPN,
Als ze dit accepteert, wordt haar abonnement dan direct met ons andere abonnement samengevoegd?


Groet, Gerard.
icon

Beste antwoord door Nadia 13 April 2019, 14:46

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @gerard26563 ,
Ik zou eerst even goed kijken of die aanbieding voordeliger voor je uitvalt, je hoeft namelijk geen gebruik te maken van het aanbod als je met je huidige pakket voordeliger uit bent en Telfort wordt straks toch vanzelf KPN met alle voordelen (en nadelen) er bij.
Als je vrouw alleen een mobiel abo heeft bij Telfort en jullie als gezin een KPN-abo internet en TV dan kan het wel voordeliger zijn, combivoordeel, even een kwestie van plussen en minnen.
Reputatie 7
Ha @gerard26563, welkom op het KPN forum. Leuk dat je hier een vraag stelt. JA! Je vrouw wordt dan ook meteen geregistreerd voor KPN Compleet. Na de overzetting profiteer je van de voordelen, zoals onderling MB's delen en alle andere voordelen die in de mail worden benoemd. Tip van @Jan-D om te kijken wat er allemaal is, is natuurlijk altijd verstandig. Maar met een Internet en TV abonnement van KPN is KPN Compleet zeer lucratief. Heb je nog vragen? Of hulp nodig bij het overzetten van je abonnement? Laat het hier weten 🙂
Reputatie 7
Hallo Gerard, omdat je hier geen vragen meer hebt gesteld, ga ik er vanuit dat die er niet meer zijn. Ik sluit daarmee je topic. Mocht je nog wel vragen hebben? Je weet ons te vinden 🙂

Reageer