Beantwoord

Trouw en waardering

  • 30 August 2019
  • 8 reacties
  • 323 keer bekeken

Reputatie 1
Regelmatig zie ik acties en kortingen voorbij komen. Nu heb ik onlangs vernomen dat Telfort en Kpn samen gaan. Gefeliciteerd! Ik, al jaren trouwe klant van Kpn vind het jammer dat ik niet mee mag profiteren van deze samenwerking. Waarom mogen alleen nieuwe klanten profiteren van bv een half jaar Kpn compleet voor €35,00? Wij, als trouwe klant hebben hier toch ook een aandeel voor geleverd. Waarom voor de trouwe klanten niet ook een soortgelijke actie uit waardering voor hun trouw? Ik zou daar heel blij mee zijn...
icon

Beste antwoord door Katjana 4 September 2019, 11:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19
Natuurlijk dat willen alle klanten. Maar wie gaat dat betalen?? Even rekenen....ruim 2 miljoen klanten korting geven van laten we zeggen € 5,00 per maand. Dat kost 10 miljoen euro per maand. Ook jij snapt wel dat het dan snel gedaan is met kpn of de prijzen gaan omhoog.
Hoi @Katjana . Ik ben heel blij dat je al lang bij KPN zit en ik hoop dat je dat ook nog lang blijft doen. Ik snap tevens je vraag.
KPN probeert haar trouwe klanten blijvend te belonen met KPN compleet voordeel. Uiteraard wil ik ook met je kijken naar de samenstelling van je pakket om te kijken of we het daar voordeliger kunnen maken. Helaas heb ik dus geen kortingen zoals die gelden voor nieuwe klanten.
Reputatie 1
Hoi Erwin. Daar sta ik natuurlijk wel open voor, hoe gaat zoiets in zijn werk en hoe contact ik jou? Tuurlijk snap ik ook wel wat Joep1965 bedoeld, en zijn er grenzen. Maar ik ben met een kleine zijsprong bij een andere provider, al klant bij jullie sinds de draaischijf toestellen. En dan heb ik het gauw over ruim 25 jaar! Dat is toch wel een jubileum knipoogje waard toch? Ik hoor graag van je?
Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Ik kan dan kijken wat je voor pakket hebt en (hopelijk) heb ik wat suggesties.
Houdt er wel rekening mee dat je, als je al langer bij ons bent, je in een zogenaamde gunstige propositie kunt zitten ( een ouder, voordelig(er) abonnement). Mijn advies zou in dat geval zijn om te blijven zitten waar je zit.
Reputatie 1
Beste Erwin, ik heb mijn profiel zo goed mogelijk ingevuld. En geef je bij deze, een seintje. Groet Tine.
Hoi @Katjana . Dank daarvoor. Ik zie helaas geen voordeel opties. Klopt het dat je je mobiele nummer niet bij ons afneemt? Misschien is het het overwegen waard om een mobiel abonnement bij ons te nemen. Dan kom je in aanmerking voor zogenaamd compleet voordeel. Dit hangt natuurlijk wel van je mobiele behoeften af.
https://www.kpn.com/compleet.htm

Wat je alles in één pakket betreft zit je al op de voordeligste variant. Als je daar goedkoper wilt zal er een dienst af moeten en ik vermoed dat dát niet is wat je wilt.
Reputatie 1
Hoi Erwin, dit is ook fijn om te weten. En nee, ik wil geen enkele dienst missen...stel je voor! Bedankt voor de moeite die je genomen hebt om dit voor mij uit te zoeken. Kwaliteit loont en dat mag gehonoreerd worden. Ook al zijn er elders goedkopere opties: ik blijf een trouwe klant.
Graag gedaan. Mocht er ooit iets met de diensten zijn, weet je mij te vinden 🙂