Beantwoord

Verbruik buiten de bundel in euro niet meer te zien

  • 22 July 2019
  • 16 reacties
  • 158 keer bekeken

Verbruik buiten de bundel was voorheen in € te zien. Nu niet meer en ik snap niet waarom?

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 1 August 2019, 14:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Hoi @alefevre . Welkom op het forum.
Wat vervelend dat je dit niet meer kunt zien. Voor zover ik weet is er niks veranderd. Was er misschien een storing en kun je het nog eens proberen?
Mocht je een screenshot hebben, zou dat fijn zijn (uiteraard wel even de privacy gevoelige dingetjes wegpoetsen)
??????

Dag Erwin,

op geen van de Mijn KPN pagina’s is er iets te vinden????

Oh, dan vermoed ik dat er nog niet buiten de bundel verbruikt is in de lopende maand, @alefevre . Het staat normaliter in het eerste screenshot. Of weet jij zeker dat je buiten de bundel hebt verbruikt?
Ik weet zeker dat ik extra kosten maak, want ik reken aankopen in de App Sore van Apple af via mijn mobiele telefoon. En voorheen zag ik deze wel. Maar nu niet meer sinds een 2 maanden??? Ik zou dat graag weer willen zien.
Ah, helemaal duidelijk! Dan gaan we dat nader onderzoeken! Ik heb je gegevens al ten dele maar conform privacy wetgeving moet ik je nog even vragen of je je profiel wilt aanvullen en mij een seintje geven. Ik ga dan in de achterliggende systemen kijken of ik die uitgaven wel kan zien en als het nodig is ga ik hier de technische dienst over inlichten.
Erwin, ik heb het profiel zo goed als mogelijk ingevuld. Ik hoor wel of het zo goed is.

bedankt en gr.
  • André le Fèvre
Dank voor de info! Ik heb intern vernomen dat er soms een vertraging op deze informatie zit. Heb jij ondertussen weer een overzicht als je in mijn kpn kijkt?
Helaas nog steeds niet Erwin!!

Gr. André
Dit probleem staat nog steeds open! Ik kan nog needs niet zien/volgen wat ik buiten mijn bundel in € verbruik wat ik voorheen wel kon. Ik vind dit behoorlijk irritant. Ik hoop dat er snel een oplossing gevonden wordt, omdat ik mijn mobiele nummer ook voor aankopen in de Apple App store gebruik en daarvan zie ik dus niet hoeveel dat is.
Ik heb het issue voor je doorgezet naar de ontwikkelaars. Ik hoop dat ik snel een antwoord (en oplossing) voor je heb.
Thanks 🙏
Dit is wat ik niet meer kan zien sinds de laatste maanden?????

gr.

Hoe kan het dat dit plotseling verdwenen is. Ik vind dat het wel lang duurt voordat ik hier een oplossing over hoor. Ik vind als klant dat dit toch sneller opgelost dient te worden. Stuur me anders maar per email wat de extras over Juli.

gr.
Ik heb ondertussen antwoord, @alefevre . Helaas geen oplossing.
Ooit was het mogelijk om deze kosten te zien. Je hebt dus volledig gelijk. Maar sinds een aanpassing in de techniek gebeurt dit niet meer. Dit gaat ook niet veranderen, is mij verzekerd. Ik ben bang dat je dus zelf bij zult moeten houden wat je uitgaven zijn. Het spijt me dat we jou hier niet pro-actief van op de hoogte hebben gebracht en dat je hier zelf achteraan moest.
Dank je wel @Erwin. Wel spijtig om te horen en een teleurstellende move van KPN! Dit is achteruitgang ipv voortgang. Ik had toch iets meer van KPN verwacht, maar daar kan jij ook niets aan doen. Vervelend, maar ik zal er mee moeten dealen. Jij in ieder geval bedankt voor alle moeite en tijd. Gr. André
Graag gedaan! Voor toekomstige vragen weet je mij te vinden! Hopelijk kan ik dan iets meer betekenen.